Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jokerit KHL:ssä 2014-2015 "Koko Suomen joukkue"

<< < (2/15) > >>

Hooligan:
Mulle on kans ihan sama ketä siellä pelaa. Huonointa mahdollista menestystä Jokereille toivon KHL:ssä, niin kun Liigassa ja edellisessä SM-Liigassakin toivoin.

gatecrasher:
Luuleekohan nämä Jokereiden venäläiset omistajat, Rotenbergit ja Timchenko, että värväämällä kaikki parhaat suomalaiset pelaajat näiden jengien kannattajat kääntyvät yht'äkkiä fanittamaan Jokereita KHL:ssä. Omalla kohdalla tuo visio ei kyllä toteudu ei sitten millään. Jotain sympatioita olisin voinut Jokereille antaa jos olisivat lähteneet tuonne jokeri-taustaisilla pelaajilla eivätkä tuollaisella muukalaislegioonalla. Koko Suomen Jokerit, voi ziisus.

soosi:
Jokerit on ja pysyy ykkösinhokkiseurna Suomessa (SM-(Liigassa, CHL:ssä, KHL:ssä ja vaikka NHL:ssä. Piste.

Se, että nyt kupataan suomalaispelaajia ja vaikka itse pyhä-Teemu markkinamannekiinniiksi ei tilannetta muuta. Ei kiinnosta ja yhtään peliä en maksa Pasilan kalliolouhokseen.

Minua kiinnostaa se, miten tulaan tai yritetään kiertää (minimoida) näiden suomalaispelaajien verotusta Suomessa. Miksi joku suomalainen pelaisi suomalaisen työnantaja osakeyhtiön leivissä tehden työn Suomessa, jos voisi tienata venäläisessä seurassa saman summan käteen kuin Jokerit maksimissaan maksaa enne veroja.

Kummallista, että kukaan näistä jääkiekkotoimittajista ei ole tätä edes kysynyt tai selvittänyt.

Yhtään inhotusta Jokereita kohtaan ei vähennä tämä maajoukkue/jokeri tuplavalmennus ja jokeripelaajien selvä suosiminen.

Calzo:
Olen eri linjoilla. Ei Jokerit minullekaan ole todellakaan mikään suosikkisseura, kaikkea muuta, mutta ei voi kieltää etteikö tämä tilanne nostaisi KHL kiinnostusta Suomessa väkisinkin. Sen näkee kaikkialla, tälläkin palstalla. Haluttiin tai ei.
Ja kun asiaa pohtii hieman ilman kiukun tunteita, mikäs oikeastaan siinä vialla. Antapaahan tilaisuuden näille pelaajille ja tulevaisuudessa muillekin liigapelaajille päästä uralla eteenpäin ja muutenkin kiekkomaailma muuttuu, meidän on muututtava siinä mukana.

Ja mitä tulee Erkan MM ryhmään ja siinä oleviin Jokerit pelaajiin: So What?
Valinnat tehdään aina siten miten valmennus parhaiten asian näkee. Nyt näin, joskus ollut toisin ja niin edelleen. Jotkut tekee nyt tästä asiaa ihan tyhjästä. Onhan siellä ollut muistakin seuroista useampia kavereita. Tästä on ihan turha pulttia ottaa, tavataan mielummin torilla;)
Eli vaikka oli olympialaiset ja pitkälle venyneet finaalit pettymyksineen, näitä kisoja seurataan innolla myös.

kustomi:
Jokerit on myös mulle kesto inhokki ja pysyy. Jos on kolmannen polven tapparan kannattaja 40 vuoden ajalta,sananmukaisesti imenyt sen äidinmaidosta niin miten ihmeessä sitä pystyisi yhtäkkiä alkaa kannattamaan jokereita  koohooällässä. Juurikaan minkäänlaista mielenkiintoa ei kyseistä liigaa kohtaan ei ole,pois lukien Tapparassa pelanneet pelaajat. Vastenmielisyyttä lisää juuri tämä maajoukkueen  "jokeriläheisyys" joka  on tappanut melkolailla mielenkiintoa Suomen joukkuetta kohtaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta