Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2014-15

<< < (13/92) > >>

4_TRA:
No joo....Meskanen kuittas korkoja osakkeilla. Sit on tuo 200k euron uudet omistajat, reilu 13tuhatta osaketta. Vinniekin kuittas korkoja osakkeilla ja on Wwc kautta osakkeita. No eipä siinä tainnu pudota omistusprosentti, velkajärjestellyt 700keur ja noistahan ei tiedä onko osakkeilla vai millä touhuttu.

Messi:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=5400436&postcount=214

Lukekaapa tämä

Viisastelija:
Pakko mainita (vaikkei Ilveksen joukkuetta millään tavalla kosketa, vaan faneja kenties), että joku unohti ilmeisesti maksaa fanien ilvesfoorumin rekisteröinnin ja se on nyt kiinni.  :o


--- Lainaus ---Updated Date: 2014-06-01T07:06:25Z
Creation Date: 2012-05-30T19:33:17Z
Registrar Registration Expiration Date: 2014-05-30T19:33:17Z
--- Lainaus päättyy ---

Voin olla tietysti väärässäkin. :P

Ja jotta puhutaan joukkueestakin jotain, niin ainakin viihdettä tarjoillaan kesälläkin. Tämä osakeanti ynnä muu on ollut ainakin minulle vähintään kolmen tähden viihdettä popcornin kanssa.

4_TRA:
No jo eilen ihmettelin kun ei naapurin foorumin sivuille ollu pääsyä, huhuketju olis kiinnostanu. No ei kaada maailmaa, huhuketju on jatkoajassakin.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Kesäkuu 02, 2014, 08:28:24 ---No jo eilen ihmettelin kun ei naapurin foorumin sivuille ollu pääsyä, huhuketju olis kiinnostanu. No ei kaada maailmaa, huhuketju on jatkoajassakin.

--- Lainaus päättyy ---

Se sivusto on varmaan vähän valikoiva käyttäjien suhteen kun minä olen sinne päässyt ihan hyvin :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta