Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2014-15

<< < (71/92) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Miku - Tammikuu 15, 2015, 21:17:06 ---Itseäni huvittaa, että porataan, ettei ole miehiä. Kumminkin on varaa ulostaa esim. Ruuttu..

--- Lainaus päättyy ---
En tiedä, miten tarkkaan olet Ilveksen tämän kauden pelejä ja Ruuttua seurannut, mutta itse en ole pitänyt häntä edes näiden junnujen tasoisena. Toki hänellä on ominaisuuksia olla parempi, mutta jostain syystä ne asiat eivät vaan hänen kohdallaan tulleet esille ja peli oli laiskaa surffailua. Tämän päivän kalpa-pelin perusteella on parempi pelata kolmella toimivalla ketjulla, kun neljällä toimimattomalla.

peterra:
Naapuri on ihan näin ystävänäsi kysyttävä, että missä olit 14.1.2015? Kun Ilves voitti Tapparan 4-1 tuossa jossain vaiheessa foorumi oli paikallispelin kunniaksi täynnä kommenttejasi. Nyt et koko viikolla, kun Ilvestä pestiin 5-0 ole kommentoinut mitenkään. Ja nyt jälleen kommentoit, kun Ilves onnistui voittamaan Kuopiossa...Olisi kiva, jos ajoittaisit kommenttisi toisin ;)

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 17, 2015, 20:59:01 ---Naapuri on ihan näin ystävänäsi kysyttävä, että missä olit 14.1.2015? Kun Ilves voitti Tapparan 4-1 tuossa jossain vaiheessa foorumi oli paikallispelin kunniaksi täynnä kommenttejasi. Nyt et koko viikolla, kun Ilvestä pestiin 5-0 ole kommentoinut mitenkään. Ja nyt jälleen kommentoit, kun Ilves onnistui voittamaan Kuopiossa...Olisi kiva, jos ajoittaisit kommenttisi toisin ;)

--- Lainaus päättyy ---
Miksi? Kun minua v-tuttaa, niin on parempi, etten kirjoita tänne, enkä muualle. Kirjoitusten taso olisi sellaista, että todennäköisesti saisin heti porttikiellon palstalle. Suosittelisin sitä muuten monelle muullekin kannattajalle, että katkeran tappion jälkeen välttäisi pari päivää näitä palstoja. Silloin ei nimittäin moneltakaan tule mitään fiksua tekstiä. Loppuviikon olin muutenkin sitten työmatkalla ja kotiuduin vasta eilen, joten mihinkään palstoihin en ole muutamaan päivään osallistunut.

Miksi minun olisi pitänyt tulla tänne keskiviikon tappion jälkeen vastailemaan nälvintään? Olisiko se antanut sinulle jotenkin erityisiä kiksejä?

Nyt kirjoitin Ruuttusta ja mielestäni ihan asiaa. Näin minä ja moni muukin Ilveksen kannattaja hänen merkityksen Ilvekselle koemme. Toiseen ketjuun kirjoitin sitten kommentin, että Kallela oli Tapparaa vastaan huono ja tänään hyvä. Mitä pahaa näissä kirjoituksissa oli? En esimerkiksi tullut eilen tänne nälvimään JYP:n voiton jälkeen.

TJ:
Ei kun Ilveksen fanina oot velvotettu tulemaan tänne ulisemaan kuinka nyt tuli takkiin ja Tappara oli parempi, niin voidaan porukalla osotella sormella ja kysellä että "noh, noh, eikös me oltu hyviä tänään?!" :)

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 18, 2015, 03:59:59 ---Ei kun Ilveksen fanina oot velvotettu tulemaan tänne ulisemaan kuinka nyt tuli takkiin ja Tappara oli parempi, niin voidaan porukalla osotella sormella ja kysellä että "noh, noh, eikös me oltu hyviä tänään?!" :)

--- Lainaus päättyy ---
:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta