Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2014-15

<< < (47/92) > >>

Messi:
Ja minua hävettäisi Tapparan puolesta, jos lähtisivät haukkumaan vastustajia. Kunnioitan, kuten tuossa yllä sanoinkin, Ilveksen pärjäämisen ja fanien reaktion hyväksyn täysin, mutta vastustajan mollaamista en hyväksy. Tämä tästä tähän.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Marraskuu 16, 2014, 11:27:42 ---Oletko koskaan kuullut sellaista termiä, kuin RESPECT. Tästä on ihan turha alkaa vääntämään peistä. Jos Ilves haluaa tuolla keinoin toimia, niin se onMINUSTA tuomittavaa, ja ihmettelen suuresti ihmisiä, joiden mielestä tuo on hyväksyttävää. Jos olisin näyttelijä ja minua pyydettäisiin vaikka Takahikiän Pallon pelaajia nimittämään mulukeroiksi, niin en varmaan suostuisi, vaikka siitä muutaman satasen sasinkin. Yhtesikunnassa on lait, asetukset, säännöt, normit jne. Niitä tulee noudattaa, myös Ilvesleirissä.

RESPECT

--- Lainaus päättyy ---

Olen kuullut, mutta esimerkiksi Tapparan entisellä valmentajalle Rautakorvelle tuo taisi olla tuntematon termi. Mutta itse asiaan.

Luuletko oikeasti, että Silvennoinen ja Vihinen kutsuttiin tekemään pilkkavideo Sportista. Ei todellakaan, vaan nämä Ilvestä kannattavat miehet tekivät juuri sellaisen kummeli-sketsin kuin itse halusivat.

peterra:
Mitenkäs respect oli Rautakorvelle tuntematon termi?

Tietysti ymmärrän sen purnaamisen, kun Rautakorpi vei Ilvestä aina Tapparassa ollessaan yksin. :D

illodin:
Lorahdellut vissiin touhutippa jos toinenkin naapureiden housuun kun syksyllä tulee pari voittoa. :D

Aivan ymmärrettävää, näin se ihmismieli toimii. (Huom. pidän myös ilvesfaneja ihmisinä, en esim. apinoina tai sekopäinä)

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Marraskuu 16, 2014, 12:12:26 ---Mitenkäs respect oli Rautakorvelle tuntematon termi?

--- Lainaus päättyy ---
No esimerkiksi kyseisen valmentajan tuomarikommenteissa ei tuo termi ainakaan tullut esille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta