Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2014-15

<< < (28/92) > >>

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: ViidanLate - Syyskuu 10, 2014, 19:16:18 ---Itse haluan lähinnä herättää tätä keskustelua, koska molemminpuolinen kunnioitus auttaa ensinnäkin molempia seuroja ja toisekseen jääkiekkoa lajina täällä Tampereella.

--- Lainaus päättyy ---
No tämä nimenomaan olisi suotavaa. Mun mielestä viime kauden pleijareissa oli ihan siistiä kun välierien game sevenin jälkeen tuntematon Lukko-fani tuli paiskaan kättä ja kiitteleen hyvästä sarjasta vaikka hävisivätkin, vrt. Kärppä-fanit jotka oli 7. finaalin jälkeen (kuulemma, en itse ollut paikalla) keskittynyt lähinnä vittuilemaan ja heiluttelemaan keskisormea hävinneen joukkueen faneille. Paikallisvastustajan fanien suunnalta olen toistaiseksi törmännyt pääasiassa jälkimmäiseen käytökseen, vaikka tietenkin poikkeuksiakin löytyy joukosta.

Se on kuitenkin vaan urheilua ja fanit on tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin, ei sen takia kannata käytöstapoja unohtaa.

iroj:
Ilveksessä saattaa taas olla uskoa ihmeeseen mutta Ilveksen viime kauden menestys (nousi sentään 3 pykälää) johtui suureksi osaksi siitä että Kolppanen oli liigan parhaita maalivahteja.
Kolppasen torjuntaprosentti oli 92,7 (yhtä hyvä kuin Metsolalla ja olihan Tapparan puolustuspeli paljon parempaa) ja on harvinaista että play-offien ulkopuolelle jääneen joukkueen maalivahdilla on näin hyvä torjuntaprosentti.
Järvenpää on korkeintaan tyydyttävä liigavahti ja jos kokematon Korpisalo ei nouse lähellekään Kolppasen tasoa niin Ilveksen toiveet pääsystä kymmenen sakkiin ovat ylioptimistisia.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: iroj - Syyskuu 12, 2014, 15:11:13 ---Ilveksessä saattaa taas olla uskoa ihmeeseen mutta Ilveksen viime kauden menestys (nousi sentään 3 pykälää) johtui suureksi osaksi siitä että Kolppanen oli liigan parhaita maalivahteja.
Kolppasen torjuntaprosentti oli 92,7 (yhtä hyvä kuin Metsolalla ja olihan Tapparan puolustuspeli paljon parempaa) ja on harvinaista että play-offien ulkopuolelle jääneen joukkueen maalivahdilla on näin hyvä torjuntaprosentti.
Järvenpää on korkeintaan tyydyttävä liigavahti ja jos kokematon Korpisalo ei nouse lähellekään Kolppasen tasoa niin Ilveksen toiveet pääsystä kymmenen sakkiin ovat ylioptimistisia.

--- Lainaus päättyy ---
Keskinkertaisen porukan paras hyökkääjä ja huippumaalivahti poistuvat. Kunnon korvaajia ei tullut. 
Onnea vaan Ilves.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Syyskuu 12, 2014, 22:30:50 ---Keskinkertaisen porukan paras hyökkääjä ja huippumaalivahti poistuvat. Kunnon korvaajia ei tullut. 
Onnea vaan Ilves.

--- Lainaus päättyy ---

Lisätään vielä top2 pakki ja paras maaliruisku.

8onsekova16:
katselen tuota Ilveksen ja Kärppien ottelua. En tiedä mutta minusta tuo Ilveksen osaston hehkutus on kyllä ihmeellistä. Ottelussa ei kuulu mitään muuta katsomosta muutakuin kauhea rummun paukutus. Toki saihan ne ekan paikallisottelun yleisömääränkin Tapparafanien syyksi, vaikka ovat kuulemma suomen uskollisin faniryhmä. Heh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta