Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2014-15

<< < (27/92) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 10, 2014, 09:03:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ViidanLate - Syyskuu 10, 2014, 08:38:47 ---En kuitenkaan muista kuulleeni tätä Mouhijärvi-juttua kuin vasta tässä 2000-luvulla. 90-luvulla oli sinänsä helppoa kun molemmat joukkueet kyntivät kaudesta toiseen, mutta nyt 2000-luvulla Tapparan menestys ja Ilveksen sekoilut ja karsimiset on tainnut saada esiin Ilveksen leirissä äärimmäiset keinot ja ollaan keksitty näitä maalaisseurahöpöjuttuja.

--- Lainaus päättyy ---

Sama yhtä ärsyttävä (ja vielä faktojen puolelta yhtä väärin) on tää meidän leirin hassuttelu, että Ilves voitti mestaruutensa silloin kun miehet oli sodassa.

--- Lainaus päättyy ---

Mainitsit juurikin oikean sanan, eli hassuttelun. Minusta nämä ovat juuri sellaista kuittailua, mitä ei pidä ottaa vakavasti. Itse asiassa olen sitä mieltä, että jos joku näitä tällaisia ottaa kovin vakavasti, niin hänen itsetunnossaan on jotain vikaa.

Itse olen aina nauttinut kun olen saanut harrastaa molemminpuolista kuittailua työkaverieni kanssa.

ViidanLate:
Kuittailtu ollaan iät ja ajat, mutta viime vuosina se on tuntunut olevan erityisen voimakasta somessa, keskustelupalstoilla ja myös virallisessa markkinoinnissa ja se on ollut mielestäni turhaan meihin faneihin kohdistuvaa. No, ymmärtäähän sen ottaen huomioon Ilveksen viimeisen viiden vuoden tapahtumat. Pakko se paha olo on johonkin kohdistaa.

Hyvää kauden alkua koko Ilves-perheelle ja ihan koko sydämestäni toivon, että homma lähtisi viimein teilläkin sujumaan!

TJ:
Mun mielestä Tappara-fanien olis järkevämpi "ottaa askel eteenpäin" ja keskittyä positiivisuuden kautta oman jengin tekemisiin eikä Ilveksen (tai muiden vastustajien) nälvimiseen. Totta kai pieni kuittailu työpaikan kahvipöydässä tms kuuluu asiaan, mutta ite en ainakaan viitti (enää) etsimällä etsiä sitä vastustajan fanien vittuilua ja päänaukomista ympäri somea, foorumeita ym ym. Mitä siitäkin hyötyy?

Sillä reseptillä minä ainakin yritän lähteä tähän kauteen. Saa nähä kuinka onnistuu. ;D

ViidanLate:
Ei sitä kovin paljon tartte etsiä, se kyllä pomppii sieltä silmille yhä enemmän ja enemmän  :)

Itse haluan lähinnä herättää tätä keskustelua, koska molemminpuolinen kunnioitus auttaa ensinnäkin molempia seuroja ja toisekseen jääkiekkoa lajina täällä Tampereella.

Messi:
Aika tylytystä 12.30 jälkeen:

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288736591990.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta