Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2014-15

<< < (22/92) > >>

Vihreasammakko:
Tämä tapaus Honkalehto on herättänyt Jatkoajassa paljonkin mielenkiintoista Ilves keskustelua. Lähellä rikoksen tunnusmerkistöä on esimerkiksi väitteet vanhasta Ilves.com:ista, että sieltä olisi käyttäjätietoja vuodettu Ilveksen toiminnasta vastaaville. Näillä sitten ilmeisestikkin Honkalehto ja mahdollisesti Hautamaa (Hade?), yrittäneet vaientaa tiettyjä nimimerkkejä.
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=58403&page=15

Mielenkiintoista on myös taloustiedot Honkalehdon omasta yrityksesta OY SPONSVISION EUROPE LTD. Kyseinen yritys on tehnyt mukavaa tulosta käytännössä Ilveksen selkänahasta. Samalla Ilves itse tekee isoja tappioita.

art:

--- Lainaus käyttäjältä: kyynaama - Elokuu 19, 2014, 09:27:43 ---Onhan tämä viihdyttävää seurattavaa. Saisivat nyt vielä Tuokkolan KHL:n tai muuten vaan lähtemään niin olisi kiva nähdä koutsiratkaisut.

--- Lainaus päättyy ---

Lisäksi oman joukkueen organisaation tekeminen tuntuu nobel-tasoiselta villapaitoihin verrattuna. Ei siinä mitään, jatkakaa vaan. Ja tosiaan: olisi kiva nähdä, jos Tuokkola lähtisi meneen, että mitä silloin tapahtuisi - Oksanen?

toinen aalto:
Onhan siellä vielä naftaliinissa odottamassa Pietilän Sakke ja Hiitelän Seppo. Todennäköisin on kuitenkin Juupe otona  :)

sennas:
Olen ihan tietämätön näistä osakeanneista, mutta sen olen lukenut että Ilvekselle se tuotti 400 000 joista 200 000 oli velkojen korkoja. Mitä nämä vanhojen ilvesläisten osakkeiden ostot ovat...Millä rahoilla Ville Kolppanen ostaa ilveksen osakkeita ja miksi? ovatko nämä 200 000€ kaikki vanhoilta pelaajilta ja mitä muuta hyötyä pelaajille noista osakkeista on kuin antaa vähän rahaa ilvekselle ettei se mene konkkaan. Vai onko kaikki vai julkisivun kiillottamista...jotenkin omituinen kuvio. Piti vielä lisätä että missään uutisessa ei kerrota paljnko kukin pelaaja on osakkeita hankkinut ja tosin 200 000€ Ilves osakeannissa tienasi ja 5 pelaajaa "osti" osakkeita.

TJ:
Ei kai Kolppanenkaan pelkällä urheiluhengellä pelaa, eiköhän sekin palkkaa saa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta