Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

F3 Kärpät-Tappara 19.04.14 (La)

<< < (8/11) > >>

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: JoKaGO - Huhtikuu 19, 2014, 19:58:02 ---Meidän kaikkien YLE-verolla (vain 500 miljoona euroa / vuosi) urheiluruudussa tämän päivä peliä kerrotaan vain Kärppä-perspektiivistä, KETÄÄN voittavasta joukkueesta ei saada mikin eteen.
YLE-VERO HETI TUPLATTAVA!
not

--- Lainaus päättyy ---
Sama pisti silmään. Oli Urheiluruutu valmistautunut tekemään uutisen siitä, miten Kärpät vie koko finaalisarjan: Aluksi sankarimaali Rynnäksestä pelaaja-kertomus (vaikeuksista ratkaisujaksi) samalla hiukan juttua täytteekis itse pelistä  ja sitten juttu miten Oulusta lähdetään kannustamaan omia, koko Suomen Kärppiä ja on niin hyvä tunnelma.

Sitten menee Tappara voittamaan ja pitäis tehdä koko paketti uusiksi. No, kerrotaan tulos.

Ei Tulosruudussa ja Iltasanomien ottelu-uutisessakaan kerrottu VALTAVASTA TUOMARIVIRHEESTÄ ja VÄÄRYYDESTÄ, mutta tulos mainittiin.

Itse pelistä:
- Hyvää alivoimaa ja ylivoimaa
- Metsola teki mitä pystyi. No oikeesti huikea peli, vaikka 2-2 pelasi itsensä ulos maalilta. Hulppeita gamesavereita veti käsin ja jaloin.
- Maalinedustapeli molemmissa päissä hulppeaa
- Jormakka ihan puukäsi kun ei noista paikoista saa sisään.
- Kanki on kunkku
- Greeni hyvä, mutta poikkari pois.
- Ville jalat painaa. Vilttiin ja Sawada vapaaksi.
- Tuomarointi finaalipeeli vrt viime kauden finaalit ja Ässien pelaaminen
- Lappalaisten huutojäähykalastelu.
- Kotietu saatiin ja maanantaina pidetää se. Ääntä halliin.

#66:
Hienoa toimintaa faneilta vaikka kuvista päätellen alkaa jo joillain olemaan matkaväsymystä:

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2014041918227292_sm.shtml

Suoraman Sevon:
Mun mielestä Kärpillä on nyt maalivahti ongelma...:) vai kumman laittaisitte maanantaina maaliin...?

Terzzi:
Huhhuh ryöstön jälkeen maanantaita odotellessa... ei vaan malta oottaa!! Pallo on nyt meillä, täysi tupa oottaa...

Le GoaP:
En tiedä mitä kulissien takana tilanne on, mutta itse jatkaisin Rynnäksellä (jos olisin Kärppä-valmennusjohtoa). Teknisesti parempi ja kokeneempi kuin Karhunen, Rynnäksellä vain pelitatsi vähän kadoksissa. Voi toki olla, että kulissien takana Rynnäksellä tassut ja puntit tärisee ja itseluottamus kateissa, Karhunen taas mentaalisesti "Raanta" eli mikään ei huimaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta