Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

F2 Tappara-Kärpät 17.04.14 (To)

<< < (5/13) > >>

illodin:
Ihan sama kuka siellä viheltää, Tappara on tänään terästä! Tää on pleiofssii hei!

Labrys:

--- Lainaus käyttäjältä: illodin - Huhtikuu 17, 2014, 15:28:29 ---Ihan sama kuka siellä viheltää, Tappara on tänään terästä! Tää on pleiofssii hei!

--- Lainaus päättyy ---
Joo, ei naapurin neitijengi ymmärrä kunnon pleiohvista  mitään. Ukkoo vartaaseen prkl!
Ei niitä tarvi kaikkia vihellellä enää, sai ottaa miestä ronskisti sotsissaki jo.

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 17, 2014, 15:08:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tm78 - Huhtikuu 17, 2014, 14:55:35 ---Samaa ihmettelen. Mikseivät samat naamat voisi viheltää koko ottelusarjan ? Tai vaihtoehtoissti molemmilla paikkakunnilla eri kaksikko, mutta viheltävät koko ottelusarjan ?
Nyt kun suunnilleen joka ottelussa on eri tuomarit, on myös linja joka ottelussa melko varmasti eri.

--- Lainaus päättyy ---

Mukana on enää kaksi päätuomariparia tässä vaiheessa, eli sen suuremmasta vaihtelusta ei ole kyse. Näin taataan, että tuomarien vireystila on joka peliin kunnossa.

Itse en ole täysin tyytyväinen ensimmäisen pelin linjaan, jossa sai roikkua ja kahvata vaikka kuinka paljon. Enkä todella tarkoita, että sitä olisi harrastanut kumpikaan erityisemmin toista enempää.

--- Lainaus päättyy ---
Sentään linja oli sama molemmille. Todella salliva se kyllä oli. Hyvä vaan että annetaan pelaajien kamppailla, eikä lähdetä jokaisesta kaatumisesta vihelteleen jäähyjä.

JoKaGO:
Mun miälestä.... Saanks mää sanoo mun miälipiteen? Saanhan?

Mun miälestä joku porilainen turhake joka AIIINA ottaa roolia kolmannen erän lopussa, ni ei saa vislata g-junnujen pelejä korkeammalla tasolla.
Ja Iliveksen kannattajilla ei ole ... No, antaa olla ... (molemmat kädet naaman eteen).

Kunhan viimeistely on parempaa kuin tiistaina Oulussa, ja mennään röyhkeämmin maalille maskiksi, pysytään kuitenkin pois molarin alueelta, niin voitto tulee ja lauantaina ryöstöretkelle. Pari puolustuspään mokaa ei ratkaise tänään niin kuin tiistaina.

hat3breeder:
Ohan toi ny oikeesti tosi noloo itkee tuomareista ennen peliä.. Jos on pakko itkee niin itkekää pelin jälkeen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta