Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

F2 Tappara-Kärpät 17.04.14 (To)

<< < (3/13) > >>

HalmeenGamesaver:
Kovin on monta ALIsuorittajaa jälleen kokoonpanossa. Mutta kyllä TukkaJukka mua paremmin tietää, mitä miehiä kentälle pitää laittaa, niin ei Plihalin poissaolosta sen enempää, vaikka viimeiseen asti toivon että Jukka vaan "unohtanut" tässä vaiheessa ilmoittaa, että herra onkin tänään mukana.  Näillä siis mennään, ja illalla otteluvoitot 1-1.

Labrys:
Juntin pitäis runnoo raivolla maalille sieltä kulmasta, tai kiekkoo ny ainakin toimittaa sinne. Palolan pitää lopettaa se asettelu ja laukoo, ennen kuin on myöhäistä. Sota-alueelle pitää päästä, nyt siinä onnistuu Greenit voimalla ja Maliset liukkaudella. Kärkiketjujen pitää löytää keinot päästä taululle.
Varmasti huikea tunnelma hallissa. Joudun tyytymään näköradioon, mutta onhan se kiva sitte tikiä kuunnella. ;-)

Axe Boobs:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Huhtikuu 17, 2014, 14:06:04 ---Voi v##!!! Todellinen hantti-pari tuomareina!

Ottelun päätuomareina Jukka Hakkarainen #7 ja Jari Levonen #15.

Tappara saa 6 x 2min sekä Kanki Levoselta 10min ja Nemo Hakkaraiselta 10min.

Silti voitetaan

--- Lainaus päättyy ---
Saisinko listan hyvistä tuomareista? Tai jollei sellaisia ole, sitten sellaisista jotka paskuudestaan huolimatta eivät tahallaan sorra Tapparaa? Tuntuu, että tämän palstan mielestä joka pelissä on liigan huonoimmat tuomarit, vaikkeivat ne ole edes samat joka pelissä.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Axe Boobs - Huhtikuu 17, 2014, 14:20:56 ---Saisinko listan hyvistä tuomareista? Tai jollei sellaisia ole, sitten sellaisista jotka paskuudestaan huolimatta eivät tahallaan sorra Tapparaa? Tuntuu, että tämän palstan mielestä joka pelissä on liigan huonoimmat tuomarit, vaikkeivat ne ole edes samat joka pelissä.

--- Lainaus päättyy ---
Itse olen sitä mieltä, että tuossa on liigan paras tuomaripari ja samaa palautetta he ovat saaneet pelaajiltakin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kultainen_pilli

juissi7.8:
Tehokkuutta maalintekopaikkoihin,huolellisuutta omaan päähän ja voitto.
Isännän elkeet

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta