Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SF7 Tappara-Lukko 12.04.14 (La)

<< < (18/22) > >>

iroj:
Mä julistin täällä jo marraskuussa että finaaleihin mennään joten pakkohan se oli mennä! ;)
Kuukausi sitten sanoin että Kärpät on suurin este Tapparan mestaruuden tiellä ja Lukko toiseksi suurin este.
Nyt on selvitetty toiseksi suurin este.

MacKaiwer:
Olipahan tiukassa mutta tulihan se finaalipaikka  :) Vaikeuksien kautta voittoon. Ikävän näköinen se Puistolan loukkaantuminen, toivottavasti toipuu täyteen kuntoon mahdollisimman pian. Taistelu oli tiukkaa ja kiitos siitä koko joukkueelle. Sitten uudet kujeet Kärppiä vastaan...

HalmeenGamesaver:
Liian sekaisin kirjoittaan mitään järkevää, kun en siihen muutenkaan pysty. Tässä 3 pointtia tulevaan:

1: Haapala ei ole todellakaan se, joka aina ekana huilaan laitetaan. Maagisen maalin lisäksi muutenkin tänäänkin aivan mahtava pörrääjä.

2: Kärpät, eikä Tapparakaan sorru tuohon minua tänäänkin ärsyttäneeseen Lukkotapaan, eli OTETAAN vastustajan maila kainaloon jäähyn toivossa.

3: TÄRKEIN: Mikäli tulee tilanne, että Kärppäpelaajaa viedään syystä tai toisesta paareilla isoista ovista pihalle, ei sorruta todella säälittäviin "tuomarifarssi" jne huutoihin. Mummelin ansaitsi toki aplodit, onnettomasta taklausyrityksestään. Kyllä Isä ja Tami vielä lohduttaa.

Nyt tavoistani poiketen, pari Tapparan paidasta tuttua olutmerkkiä, vaikka se huonoa kaljaa onkin :)

KIITOS TAPPARA ja HALLISSA OLLEET KATSOJAT!!

TJ:
Jaan tästä pelistä kolme plussaa ja kolme miinusta:
+++ HAAPALA
--- Väärin voitettu, Metsola päästi helpon

Trafan:
Ennakkoasenteet ratkaisevat havainnon?
Omat motiivit vaikuttavat näköjään voimakkaammin havainnointikykyyn kuin olen osannut uskoakaan: Lukon otteluraportisssa valmentaja Juha Vuoren mielestä Erik Riskaa ei olisi pitänyt rangaista lainkaan Pasi Puistolan taklauksesta:

--- Lainaus ---Ulosajon kohteeksi joutui Lukon nelosketjun Erik Riska, kun hän taklasi Pasi Puistolan tajuttomaksi. No itse taklaus ei ollut niin paha kuin seuraus. Puistolalla kävi vain todella huono tuuri.
 - En ymmärrä tuollaista tuomiota, sillä se oli mielestäni ihan normaali taklaus ja sitten jaettiin jotain pelirangaistuksia. Jääkiekkoon kuitenkin kuuluvat taklaukset, niitä otetaan vastaan ja niitä annetaan, kommentoi Juha Vuori tilannetta.
--- Lainaus päättyy ---
Lukko: Taistelu ei riittänyt finaaliin

Omasta mielestä Riska polkee kohtuuttoman kovan vauhdin tööttiinsä, hieman katsoin nouseeko jopa luistimet jäästä, mutten lähde siihen väitökseen. Eri mieltä Vuoren kanssa kuitenkin ja tosi jyrkästi, antaisin pelikieltoa Riskalle pronssiotteluunkin että oppisi kunnioittamaan muita pelaajia.
Tuosta tilanteen voi katsoa uudelleen:
Ruutu: Ruutu: Huippuhetket: Tappara - Lukko 12.4.2014

Edit:
Jaahas, Rautakorven mielestä kyseessä oli törkeä hyppytaklaus:
IS: Rautakorpi Riskan taklauksesta: "Törkeä hyppytaklaus selkään" - katso video

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta