Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Sähköpostiosoitteen piilottaminen?

(1/1)

67:
Laitan kysymyksen tänne, en löytänyt parempaakaan paikkaa. Miten saan sähköposti osoitteeni piiloon silloin kun olen kirjautuneena sisälle, jos en itse sitä voi tehdä, voisiko arvon moderaattori auttaa?

hardflip:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Marraskuu 22, 2006, 10:50:10 ---Laitan kysymyksen tänne, en löytänyt parempaakaan paikkaa. Miten saan sähköposti osoitteeni piiloon silloin kun olen kirjautuneena sisälle, jos en itse sitä voi tehdä, voisiko arvon moderaattori auttaa?

--- Lainaus päättyy ---

Valitse ylhäältä Profiili-> Perusasetukset (vasen laita) -> Ja laita täppä päälle "Piilota sähköpostiosoite muilta."?

67:
Kiitän, siis eikö osoite näy muilla kuin itsellä nimimerkkiä napsauttaessa kun olet sisäänkirjautuneena?

Grainger:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Marraskuu 22, 2006, 14:20:32 ---Kiitän, siis eikö osoite näy muilla kuin itsellä nimimerkkiä napsauttaessa kun olet sisäänkirjautuneena?

--- Lainaus päättyy ---

Itse näet sen, mutta muilla se on piilotettuna.

Näin lukee sinulla:

Sähköposti:    piilotettu

Itse mietin aiemmin ihan samaa, kun näin oman sähköpostiosoitteeni siellä, mutta kuulemma muut eivät sitä näe. Vaikka eipä se minulla niin salaista tietoa ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta