Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SF5 Tappara-Lukko 09.04.14 (Ke)

<< < (11/16) > >>

hape:

--- Lainaus käyttäjältä: tuppu - Huhtikuu 09, 2014, 22:05:39 ---Minä puolestaan haluaisin nähdä pysäytyskuvan siitä väärästä vaihdosta, itse ehdin nopeasti vilkaisemaan ja väittäisin että ei sielä kentällä ollut kuin viisi miestä kun Larsson kiekkoon koski?! Mukavahan tuo olisi tarkistaa..

--- Lainaus päättyy ---

Ei me siihen peliä hävitty. En myöskään ollut näkevinäni kuin 5 mutta...
Ja Jormakan maalissakin joku Tappara oli maalivahdin alueella joten sattuuhan näitä.

Nyt vuorostaan Lukko tuli bussijaloilla niinkuin Tappara maanantaina. Äijä Huittisista ulos bussista että aukee jalat.
Länsirannikolla kasvaa taas tänäkeväänä jotain ruohoo millä jaksaa jaksaa ja jaksaa niinkuin muistamme viimevuodelta.

Vai oliko Rautakorven taktinen että Beilen pääsee ekaan Kärppä peliin?

MacKaiwer:

--- Lainaus käyttäjältä: Z-16 - Huhtikuu 09, 2014, 21:53:32 ---Pitäs nukkuun mennä mutta syke varmaan vieläkin 150!!!

mutta heiii!!

olisko kellään haisua missä olis pätkä jossa torpattiin Larssonia turpaan sillee vastapalloon.

Jatkoajan puolella Lukkofanit, ne on niin perse...stä et toivon todellakin pelkästään noitten taunojen takia et perjantain jälkeen tämä sarja ei jatku.

Peltolaakin töötättiin kyllä ihan ryntäyksen merkkisesti kuolleesta kulmasta, mut nää fuckin pillipiiparit, juoppo ja se toinen tunari. Ei Lukolle anneta ei.

Mutta se pätkä!!!

--- Lainaus päättyy ---

Jep, samoja mielipuolia tilanteesta, mitä vit...!???! Meiltä lähtee Bailen kolmen ottelun pannaan ja F. Riska saa tehdä tuolla mitä haluaa? kiitoksia vaan taas Japa Levonen, muka Suomen paras tuomari! Vitsi se on koko pelle, ei muuta...

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: tuppu - Huhtikuu 09, 2014, 22:05:39 ---Minä puolestaan haluaisin nähdä pysäytyskuvan siitä väärästä vaihdosta, itse ehdin nopeasti vilkaisemaan ja väittäisin että ei sielä kentällä ollut kuin viisi miestä kun Larsson kiekkoon koski?! Mukavahan tuo olisi tarkistaa..

--- Lainaus päättyy ---
Tai siitä lopusta, kun Lukolla oli kuusi miestä kentällä. Kumma kun ei kantti kestä viheltää Lukolle pelin lopussa jäähyä.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: tuppu - Huhtikuu 09, 2014, 22:05:39 ---Minä puolestaan haluaisin nähdä pysäytyskuvan siitä väärästä vaihdosta, itse ehdin nopeasti vilkaisemaan ja väittäisin että ei sielä kentällä ollut kuin viisi miestä kun Larsson kiekkoon koski?! Mukavahan tuo olisi tarkistaa..

--- Lainaus päättyy ---

Se oli seeprojen aivopieru tai sitten piti vetää Rauman suuntaan.

väärävaihto

Eetu:

--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Huhtikuu 09, 2014, 23:49:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tuppu - Huhtikuu 09, 2014, 22:05:39 ---Minä puolestaan haluaisin nähdä pysäytyskuvan siitä väärästä vaihdosta, itse ehdin nopeasti vilkaisemaan ja väittäisin että ei sielä kentällä ollut kuin viisi miestä kun Larsson kiekkoon koski?! Mukavahan tuo olisi tarkistaa..

--- Lainaus päättyy ---

Se oli seeprojen aivopieru tai sitten piti vetää Rauman suuntaan.

väärävaihto

--- Lainaus päättyy ---

 No tämän kuvan perusteella ihan selkee tuomari virhe.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta