Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SF5 Tappara-Lukko 09.04.14 (Ke)

<< < (8/16) > >>

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Huhtikuu 09, 2014, 20:49:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Huhtikuu 09, 2014, 20:30:11 ---Rautakorpi kun paransit mut tästä taudista nimittäin jääkiekon fanituksesta

--- Lainaus päättyy ---

Jos alottaisit sillä että poistuisit tältä palstata. Muutenkin ********* niin kiva lukea tuollaista nillitystä ihan kun taisteltaisiin Kalpan kanssa jumbopaikasta. Säälittävää.

Perjantaina poikki ei hätää!

Edit uskomatonta miten Lukolta meni kolme kampitusta tuomareiden silmien ohi mutta Tapparalle kahdesta identtisestä vihellettiin molemmista jäähy. En vain pysty ymmärtämään tuon tusinakaksikon aivoituksia. Miksi muuten kahden ensimmäisen Tapparan voiton jälkeen vaihdettiin tuomarit mutta nyt mennään tällä Rauma-kaksikolla?

--- Lainaus päättyy ---
Sinä se jaksat miettiä jotain jäähyjen viheltämättä jättämisiä vaikka peli on sitä itteensä mutta tsemppiä sille ja olen minä kerran jo poistunutkin kun täällä ei aina hyväksytä keskustelua ja se raivostuttaa ihan veesti.

Andy:
Ei Lukko kolmea voittoa peräkkäin ota, olen samaa mieltä. Tänään Tapparan ei ollut pakko voittaa, joten ei mitään hätää. Perjantaina isketään!

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Huhtikuu 09, 2014, 21:08:18 ---
Sinä se jaksat miettiä jotain jäähyjen viheltämättä jättämisiä vaikka peli on sitä itteensä mutta tsemppiä sille ja olen minä kerran jo poistunutkin kun täällä ei aina hyväksytä keskustelua ja se raivostuttaa ihan veesti.

--- Lainaus päättyy ---

Peli oli sitä itteensä? Täh??? Tappara hallitsi kaksi erää täysin suvereenisti ei vaan saanut maalia tehtyyn.

Number7:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Huhtikuu 09, 2014, 21:01:22 ---Uskomattoman paljon voi joukkueen peli heitellä ottelun sisällä. Ensimmäinen erä parasta kiekkoo näissä pleijareissa, ja kolmas erä ehkä huonointa... Eikä siinä toisessakaan enää kehumista ollu...

--- Lainaus päättyy ---

Ei nyt ihan noin huonosti mennyt. Oltiin tosiaan se 38 minuuttia ylivoimaisia, mutta Zapolski ja ennen kaikkea meidän onneton viimeistely salli Lukon kirjaimellisesti roikkua mukana. Tuomarit tänään sysipaskoja, käsittämätöntä pupellusta koko pelin ajan. Totuus vaan on se, että mikään ylivoimaisuus tai tuomareiden teot eivät poista meidän tehottomuutta. Ilman maaleja ei tule voittoja. Jatkoajalla näemmä toistetaan samaa virhettä useamman kerran putkeen, toivottavasti vihdoin opitaan. Kohottaminen oli tänään päivän sana. Tai oikeastaan sen puute. Miksi tungetaan kaikki vedot patjoihin ? Tuntuu että enää kukaan ei osaa viimeistellä. Jormakka sentään yhdestä paikasta sai sisään. Isoin huolenaihe viimeistelyn ohella on pelaajien kuntopohja. On luonnollista, että väsymistä tulee pitkien pleijareiden vuoksi. Kuitenkin tänään Lukko näytti kaksi ekaa erää olevan ihan jaloissa, mutta kolmanteen osat vaihtuivat ja pelaajat vaikuttivat olevan aivan puhki. Toivottavasti tämä trendi ei jatku Raumalla. Jos pystytään pelaamaan perjantaina saman lailla kun kahdessa ekassa erässä paremmalla viimeistelyllä, niin ei meillä ole mitään hätää. Toivotaan että saadaan sinne samanlainen lataus.

Eetu:
 Tää on sinänsäkkin ollut erikoinen sarja, että nämä jatkoerä voitot on tullut molemmille vuoron perään. Eli jos sama kaava jatkuu niin se on Tappara joka viä seuraavan jatkoerään menevän pelin.( Lukko-Tappara 2-3JA Tappara-Lukko 0-1JA Lukko-Tappara 2-3JA Tappara- Lukko 1-2JA ja vielä että molemmat voittanut vieraissa nämä.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta