Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Pelicans-Tappara 23.11.06 C+

<< < (4/6) > >>

Morpho:
Kooste:

http://www.youtube.com/watch?v=h8ZIb0A-JSw

sininen9:
Täytyy olla tyytyväinen siinä mielessä, että tuollaisella pelillä tuli kaksi pistettä vieraskentältä. Sekavaa oli eikä maalipaikkoja Tapparalle juuri siunaantunut, mutta tehdyt maalit ratkaisee.

Hieman kyllä ihmettelen tätä Hannu Aravirran kommenttia pelistä:

"Tämä oli huippupeli! Kyllä mä olen tyytyväinen joukkueemme yleisilmeeseen. Tappara pelasi hyvällä sykkeellä ja ansaitsee olla tällä hetkellä kuntopuntarin ykkönen, Aravirta kehui naapuria."

Memmu26:
Ara ei ole sit kunnon kiekkoa nähnytkään. Sen verran unettavaa peliä oli, ettei meinannut jaksaa katella loppuun asti edes. Vitutti suorastaan ne harhasyötöt jatkuvasti.

KP oli paras! Eikös tämä "herätys" -huuto ollut Aleksille tarkoitettu  ;D

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: Memmu26 - Marraskuu 24, 2006, 07:32:47 ---KP oli paras! Eikös tämä "herätys" -huuto ollut Aleksille tarkoitettu  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Joo KP sai ansaitut aplodit GSC:ssäkin joka kerta kun naamavärkki telkussa näkyi ;D
Arvuuteltiin, et jokohan se läks baariin, kun tuli se jäähysuma...

JH75:
Ei ollut ihan sellainen katselunautinto, jota etukäteen odotin. Tapparalta puuttui liike, joka sitten tuotti vaikeuksia. Pelicans pelasi hyvän pelin eikä Ara siinä ole väärässä. Tällä kertaa se ei riittänyt voittoon. Totesin jo pelin aikana, että tästä saattaa tulla Tapparalle voitto, kun Pelicans olisi ansainnut sen kenttätapahtumien perusteella. No välillä näinkin päin. Eiköhän Tapparakin ole hävinnyt tällä kaudella pelejä, joita se on hallinnut.

Tälläkin kaudella mun mielestä Tappara on ilahduttavan hyvin osannut voittaa ottelut jo varsinaisella peliajalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta