Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SF3 Tappara-Lukko 05.04.14 (La)

<< < (8/22) > >>

Messi:
Osuhan se päähän kyynärpää ylhäällä. Tuomio oli ihan oikea, muuten jäi monessa kohtaan tulkinnanvaraa ja kyllähän se tosiasia on, että Tuomarit menivät filmaukseen eli eivät nähneet koko tilannetta, jos olisivat nähneet, niin Green ei olisi saanut jäähyä, jonka seurauksena Tappara hävisi pelin.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Huhtikuu 05, 2014, 19:46:26 ---itse näin vaan hidastuksen kuutiosta, mutta mun silmiin näytti siltä ettei Green edes osunut Zapolskyyn. Vai mistä olisi pitänyt viheltää? Voi olla, että mulla meni ohi jotain, kun näin vaan sen teatraalisen osuuden.

--- Lainaus päättyy ---
Itse katselin pelin TV:stä ja kyllä Zabolskyn pää heilahtaa siinä sen verran, että kevyt kontakti tuli. Hän oli kuitenkin maalivahdin alueella, joten on se silloin jäähyn paikka, vaikka kuinka hipaisu olikin.

LAPA:
Peli kuitenkin ratkesi tänään tehottomuuteen. Paikkoja oli ihan mukavasti heiluttaa verkkoa muutamaan otteeseen, Palolan tolppaa lähemmäksi ei nyt päästy. Maanantaina sitten uutta putkeen

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 05, 2014, 20:07:35 ---Osuhan se päähän kyynärpää ylhäällä. Tuomio oli ihan oikea, muuten jäi monessa kohtaan tulkinnanvaraa ja kyllähän se tosiasia on, että Tuomarit menivät filmaukseen eli eivät nähneet koko tilannetta, jos olisivat nähneet, niin Green ei olisi saanut jäähyä, jonka seurauksena Tappara hävisi pelin.

--- Lainaus päättyy ---
Väärä tulkinta. Jos tuomarit olisivat nähneet tilanteen, niin olisivat viheltäneet jo ennen kuin maalivahti alkoi filmaamaan.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 05, 2014, 20:08:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Huhtikuu 05, 2014, 19:46:26 ---itse näin vaan hidastuksen kuutiosta, mutta mun silmiin näytti siltä ettei Green edes osunut Zapolskyyn. Vai mistä olisi pitänyt viheltää? Voi olla, että mulla meni ohi jotain, kun näin vaan sen teatraalisen osuuden.

--- Lainaus päättyy ---
Itse katselin pelin TV:stä ja kyllä Zabolskyn pää heilahtaa siinä sen verran, että kevyt kontakti tuli. Hän oli kuitenkin maalivahdin alueella, joten on se silloin jäähyn paikka, vaikka kuinka hipaisu olikin.

--- Lainaus päättyy ---

Kattelin tilannetta erätauolla ja tein saman huomion, että Zapolskin pää heilahti kosketuksesta taaksepäin, jonka jälkeen alkoi teatteri.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta