Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SF3 Tappara-Lukko 05.04.14 (La)

<< < (7/22) > >>

Messi:
Japa oli kyllä tänään oikeastaan huono ja niin oli Lidqvistikin.

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 05, 2014, 19:58:35 ---Japa oli kyllä tänään oikeastaan huono ja niin oli Lidqvistikin.

--- Lainaus päättyy ---

Ai sen takia ku meni Zapolskin filmaukseen?

Ja sit toinen asia, kyllähän Bailenin taklaus osu suoraan päähän eikä rintaan niin ku joku puusilmä otteluseurannassa väitti.

JoKaGO:

--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Huhtikuu 05, 2014, 19:56:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Huhtikuu 05, 2014, 19:46:26 ---itse näin vaan hidastuksen kuutiosta, mutta mun silmiin näytti siltä ettei Green edes osunut Zapolskyyn. Vai mistä olisi pitänyt viheltää? Voi olla, että mulla meni ohi jotain, kun näin vaan sen teatraalisen osuuden.

--- Lainaus päättyy ---

Green osui Zapolskiin, jonka seuraamuksena pisti teatteriksi. Greeniltä todellista hölmöilyä, kun antoi mahdollisuuden teatteriin.

--- Lainaus päättyy ---
Mut kun ei se luistellut maalivahdin alueelle... Zaza luisteli itse päin Greeniä ja melkein osui. Green vaan on sellainen hirvi, että jo pelkkä ilmavirta kaataa Gaborit. Japa Levonen oli mies ja vihelsi punaviivalta katsoen jäähyn, kun vieressä seisoneelta tuomarilta ei löytynyt munaa viheltää. Mutta se siitä...

Douche:
Tappio tuli, ei mahda mitään. Kyä niitäki tulee väkisikkin välillä.

Mutta toi tapa millä se tuli ja mistä se koko tapahtumavyyhti sai alkunsa.. noi hatuttaa ja huolella!

http://img.yle.fi/urheilu/jaakiekko/sm-liiga/article7176030.ece/ALTERNATES/w960/Ryan+Zapolski+Anna+hali.jpg

Jos Metson piti terotuttaa luikkarinsa, nii saa kanadan näyttelijäkaveri palata takasi estraadeille kotikonnuillensa...

Ei muuta. Maanantaina taas ryöstö raumalta ja keskiviikkona homma pakettiin Tampereella! Ugh!

Eetu:
 Omat näkemykset eli plussat ja miinukset tästä pelistä.
 
 + Yleisömäärä
 + Metsola hyvä
 + Alivoimapeli
 + Vihdyttävää hokia
 
 - Tuomarointi
 - yv peli
 -  0 tehtyä maalia
 -  liikaa jäähyjä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta