Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SF3 Tappara-Lukko 05.04.14 (La)

<< < (6/22) > >>

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 05, 2014, 19:31:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Huhtikuu 05, 2014, 19:21:47 ---Tuota Greenin jäähyä lukuunottamatta varmaan ihan aiheellisia vihellyksiä, mutta vastustajalle ei oikein vihelletty sitten mistään.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuo jäähy oli ihan aiheellinen ja siinä oli vaan se vika, että tuomarit eivät viheltäneet sitä ennen kuin maalivahti teki kuolevat joutsenet.

--- Lainaus päättyy ---

itse näin vaan hidastuksen kuutiosta, mutta mun silmiin näytti siltä ettei Green edes osunut Zapolskyyn. Vai mistä olisi pitänyt viheltää? Voi olla, että mulla meni ohi jotain, kun näin vaan sen teatraalisen osuuden.

Ekku#73#:
Nonniin pelistä kotiuduttu ja tappio nielty ja ei muutakun eteenpäin sano mummo lumessa.
Paikat oli ratkaista peli, ei epäilystäkään mutta vastustajakin pelasi parhaan pelinsä ja oli ehkä nyt sitten hieman onnekkaampi.
Toivottavasti tän sarjan pelleilyt on pelleilty ja aletaan pelaan aitoa hokia joka sisältää myös maalivahtien edessä pelaamisen on nimittäin sääli jos päähuomion vie tuommoiset temput.

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: JoKaGO - Huhtikuu 05, 2014, 19:45:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Huhtikuu 05, 2014, 19:43:05 ---Tämä oli ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen peli tällä kaudella, kun Tappara jää maaleitta.

--- Lainaus päättyy ---

Taisi kuitenkin olla vain se viimeinen, oli nääs jo toinen.

--- Lainaus päättyy ---
Tosiaan. Minulla oli ongelmia lähimuistin kanssa. Nyt päivitin muistini ja SaiPa-pelin tulos on lisätty tilastoihin. Mutta pleijareissa eka peli maaleitta, näin pelastuksena heitettäköön.


--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Huhtikuu 05, 2014, 19:47:34 ---Toivottavasti tän sarjan pelleilyt on pelleilty ja aletaan pelaan aitoa hokia joka sisältää myös maalivahtien edessä pelaamisen on nimittäin sääli jos päähuomion vie tuommoiset temput.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Nyt ollaan liikaa ajauduttu tälle pelleilylinjalle, joten toivottavasti se loppuu viimeistään maanantaista alkaen.

soosi:
Viihdyttävä peli - huono tulos ja Bailenin tilanne harmittaa.
Bailenin tulevat kaksi peliä huilia onneksi nollautuvat enne finaalia.

Tuomarointi kyllä huonoa, mutta taitaa tämä pillipiipari olla finaaalissakin vislaamassa.
Huonoa ylivoimaa kun ei saatu yv-peliä pyörimään.
Av yhä hyvää
Vetoja säästellään viivalta ja muutenkin.
Aloituksia ei taaskaan voiteta hyökkäyspäässä.
Tunnelma hallissa hyvä. SO:t vois huudattaa koko yleisöä enemmän.
Harmittava voittomaali kun ei oltu hereillä.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Huhtikuu 05, 2014, 19:46:26 ---itse näin vaan hidastuksen kuutiosta, mutta mun silmiin näytti siltä ettei Green edes osunut Zapolskyyn. Vai mistä olisi pitänyt viheltää? Voi olla, että mulla meni ohi jotain, kun näin vaan sen teatraalisen osuuden.

--- Lainaus päättyy ---

Green osui Zapolskiin, jonka seuraamuksena pisti teatteriksi. Greeniltä todellista hölmöilyä, kun antoi mahdollisuuden teatteriin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta