Oma inhokkien lista on seuraava:
1. JYP
Helkatin tylsä,väritön,mauton ja hajuton. Ärsyttävä puuduttuva Jyväskylärumpu hippoksella saa oksan lentoon... Samaten aikanaan ärsytti aikalailla Dufva siellä nekkäine kommentteineen ja ärsyttävällä naamallaan. Tuo tosin ehkä vähän hälveni,kun Ripaa katteli täällä viime kaudella..
2. Ilves
Vaikka on rakas naapuriseura kilpailijana ja itse jopa aloittanu pelit joskus siellä,niin on ainoa seura,jonka fanit saavat aikaan aitoa vihaa ja raivoa allekirjoittaneessa. Etenkin osasto 41. Hyi,hyi ja vielä kerran hyi!!!!
3. Jokerit
Tämä median,tuomareiden ja kabinettipelien lellikki. Edustaa kaikkea puolueellisuutta ja sukurutsaisuutta liigaperheen sisällä. Lisäksi fanit heti osasto 41:sen jälkeen ärsyttävimpiä,arrogantteja ulosteita.
4.Kärpät
Puolensuomen apinalauma,joka on itse asettanut itsensä sotaan muuta Suomea vastaa,ovat muka jotain pohjosen poikia ja niin pirun kovia poromiehiä. Tosiasiassa poronkäristys tulee Oulussakin pussista ihan niinkun Hervannan nesteelläkin. Etelässä asuvat etäkärpätkin leikkivät muka murrevammaista,vaikka passissa lukee synnyinpaikkana todennäköisesti Forssa.
Tosiasiassa varmaan puhun vain näistä 2000-luvulla remmiin liittyneistä GLORYHUNTTEREISTA joiden mielestä oli kiva alkaa peesaan menestyvää porukkaa. Lisäksi itse joukkue nostattaa jotenkin karvat pystyy ja niitten pelipaita muistuttaa keltasia sivuja... HYI....
SIINÄ NE EI MULLA MUUTA