Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF6 Pelicans-Tappara 29.03.14 (La)

<< < (5/9) > >>

Corkscrew:
Eilisestä on kyllä sanottava ettei se ollut mikään normitappio. Ne ovat playoffeissa täysin hyväksyttävissä, koska hyvät joukkueet pelaavat vastakkain ja joskus onni muille hymyilee. Mutta tuollainen konttaaminen mitä eilen nähtiin on Rautakorven joukkueille erittäin harvinaista. Olen sitä mieltä että joukkueen valmistautuminen epäonnistui täysin, ja jostain se kertoo. Vaikka tänään otettaisiin voitto niin jossain määrin eilinen jää mietityttämään.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: JoKaGO - Maaliskuu 29, 2014, 13:38:22 ---Harmi, jos Plihal on rikki, tässä ottelussa tarvittaisiin aloitusvoittoja. Ja eikös "Pihlman" pelaa yv:ssäkin? No, se ei ainakaan huonone, kun se ei voi enää huonontua...

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se voi. Philman on pelannut mielestäni roolinsa hyvin yv:ssä.


--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Maaliskuu 29, 2014, 12:53:06 ---Mulla on kaikesta ruikutuksestani huolimatta sellainen olo, että tänään päättyy tämä kyseinen ottelusarja. Saa ottaa talteen, mut ei oo pakko, hei.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on kutina perseessä, että Nieminen ottaa 5+20 jostakin taklausrikkeestä ja sarja menee seitsemänteen peliin.

KILO:
Vallitsevat tuulet oli läpi ottelun sellaisia, että ne olivat Tapparan laivalle myötäisiä. Pelicans ei muutamaa lyhyempää pätkää lukuunottamatta pystynyt tosissaan haastamaan Tapparaa ja he hävisivät kaksinkamppailuita jatkuvalla syötöllä. Toisaalta ei Tapparakaan supervaarallisia paikkoja pystynyt luomaan liikaa, mutta parempia tontteja kuin Pelicans. Maalit jotenkin vain sitten jäivät molemmilla yhteen ja jatkoille mentiin. Lopun Pikkaraisen taklaus Larssoniin ja muu sekoilu olisi ollut niin huutava vääryys tämän ottelun ratkaisuksi.

Mutta onneksi saatiin ylivoimaisesti paras ratkaisu meidän kannalta heti jatkoerän alkuun. Maalintekijänä Nemo ja hieno kappale tekstiä kirjoitettiin tähän tarinaan, jota on mediassakin vatvottu ja painotus sanalla arvailtu. Koko se lyhyt pätkä, mitä jatkoerää ehdittiin pelata, ilmensi että nyt Tappara hakee voittomaalia.

Annan pisteet joukkueelle siitä, että eilisen jälkeen peliä parannettiin huimasti vieraskentälle.

Z-16:
Toivoin Niemiselle onnistumista. Tuli kyllä täydelliseen paikkaan. Ei hattaa vaikka tekis enää kaks maalia jos ne on vastaavia. Tuomareitten toiminta oli oksettavaa.

Tikkanen varmaan vetää tänään pään täyteen.

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Maaliskuu 28, 2014, 22:51:20 ---Kokoonpanosta sen verran että sarjan katkaisussa saattaisi Stanley Cup -voittajasta olla apua.

--- Lainaus päättyy ---
Harvakseltaan osuu näin hyvin. ;D

Hyvä että ratkesi jo Lahdessa, Pelicans tarjosi minun makuuni ihan liian hyvän vastuksen Tapparalle.
Voiton jälkeen ei pitäisi enää puuttua tuomarityöskentelyyn, eihän siitä mitään hyötyä ole, mutta ihmetellä kai saa. Iso peukku Tapparan pelaajille voitosta, vastassa ei ollut pelkästään turkoosipaitainen  porukka kaukalossa.
Parempaa peliä välierissä kaikille, myös raitapaitaisille kavereille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta