Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF5 Tappara-Pelicans 28.03.14 (Pe)

<< < (2/15) > >>

keigykedy:
Ja Pelsuilla taas J-P Pietilä "puolustamassa" !

Pelikaani turbiinissa !

Tästä kairataan selvä voitto !

#51:
Hallipäivä taas ja siitä lähdetään, että sarja katkaistaan. Nimellisesti ottelu on Tappara - Pelicans, mutta kyllä tänään Tapparan suurin vastus on Tappara itse. Alla ehjät esitykset ja vierasvoitto, pysyykö ajatus pelissä, sillä ylimielisyyteen ei ole varaa. Maltetaanko mennä vaihto kerrallaan ja pelata yhtä aggressiivisesti kuin edelliset kotipelit? Toivoa sopii. Jos tämä peli hävitään "löysäilyllä" jättäisi se paljon kysymysmerkkejä, mutta tästä ei liene pelkoa.

Kaikki vaan halliin. Oranssia päälle ja rantalelut mukaan!

Vilttitossu:
Vihdoista viimein pääsee halliin kattoon pleijareita, Yeah!
Aika saletissa oon siitä, et tänään menee tää sarja poikki, ja päästään hyvissä ajoin valmistautumaan välieriin. Peli tuskin tulee olemaan yhtä intensiivinen (Pelsujen taklauspeli) kun Lahdessa, mutta luulen, et Pelicansin pakkorako tuo hieman lisää säpinää kentälle.

jallu_tane:
Mulla on semmonen kutina, että tänään se repee kunnolla. Pelicans on jo henkisesti lyöty tässä sarjassa, kun vastaavasti Tappara haluaa katkaista heti sarjan kotiyleisön edessä. Koska tämä ei ole tulosveikkaus-ketju, niin sanotaan että marginaali on reilumpi kuin edellisessä kotipelissä. Hyvä fiilis tästä illasta. Ei muuta ku hallille, nääs.

rännipakki:
Eiköhän pidetä porukalla sellasta meteliä C-päädyssä, että pelsun pakit menee täysin lukkoon?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta