Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF5 Tappara-Pelicans 28.03.14 (Pe)

<< < (5/15) > >>

67:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Maaliskuu 28, 2014, 20:50:18 ---Ei täs mitää hätää. Oon kuullu juttua täällä foorumilla että kun playoffit alkaa niin peli naksahtaa paikoilleen heti..

Eiku?!?

--- Lainaus päättyy ---
Joo niin minäkin. Keskiviikon pelin jälkeen ajattelin, että olin väärässä.Tappara parantaa pikku hiljaa peliään (vierasvoitto ja...). Mutta mitä tapahtuukaan, katkon paikka ja lähes varmana. Annetaan pelicansin lentää lähes siipirikkoisena yli. Kliseisiin kuuluu tietty, että katkon paikka on aina paha jne jne. Ei ju...ta, Tapparan olisi pitänyt kävellä tää ottelu helposti ja samalla pyyhkiä jäätä vastustajalla. Vaan kun ei, seitsemänteen menee niin, että heilahtaa. Ja todennäköisesti annetaan kärpille se helpoin vastustaja välieriin jos pelitapaan ei saa peli iloa.

taakka:
Toivottavasti Voutilainen alottaa huomenna Kuuselan ja EJ:n samassa kentässä. Peli parani huomattavasti kun Green heitettiin kolmoskenttään.
Kyllä tässä tulee myös tunne että Villeä tarvittais myös kentällä. Kummasti tuntuu vaan joillakin pelaajilla maila tärisevän ja kiekko pomppivan aina ratkaisevalla hetkellä. Ei tässä auta kuin odotella huomista.

rännipakki:
Tapparan pelaaminen on tällä hetkellä sen näköistä, ettei siinä ole mitään järkeä. Syöttöjen laatu on aivan kamalaa, karvauspelaamista ei ole, tunnetta ei ole. Avainpelaajat ovat täysin kuutamolla mm. Bailen.

Vilttitossu:
Kun kerran oon aina niin negatiivinen, ni tässä muutamia positiivisia asioita tän illan pelistä:
-Tappara taklas! (kerran, Kuusela)
-Maanantait on tylsiä, paitsi jos on Tapparan peli!
-Voipi olla, että kun näin pelataan jatkossa, ni saa ens kauden kausariin aika hyvät hyvitykset playoffkausarista.
Näillä eväillä vaan sit odottelemaan huomista jäännitysnäytelmää muruset :)

Andy:
Ei v!ttu, tämä oli kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus. Kertokaa miten helvetissä voi hävitä jollekin umpisurkealle Pelicansille kotona!! Asenne?

On se kumma, jos ei Ville ole huomenna kokoonpanossa. Rautakorpi katso peiliin!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta