Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Jokerit 21.11.06

<< < (3/5) > >>

SPL:
Ihmettelen kovasti jos ei tänään rikkoonnu yli 6000 katsojan raja. Mielenkiintoinen matsi tosiaan tulossa.
Jokerileirissä ollaan hieman huolestuneita Andy Chiodon omantakaisesta torjuntatyylistään, mutta tänään se nährään.

Ex:
Nyt jäi ylimääräisiksi kaksi lippua E-parvelle --> ei kellään olisi kiinnostusta lunastaa niitä omakustannehintaan (12 e)?

Itse siis tulen paikalle, mutta kaveri hälytettiin hommiin joten kaksi lippua jäi käteen.


PS. Jos joku nimimerkki muistaa kopsanneensa mulle yhden 2003 PO-ottelun nauhalle, niin ko. nimimerkki saa yhden lipun ilmaiseksi (koska en lopulta tainnut hyvittää siitä nauhasta mitään)...

PPS. Siis mulla on hämärä aavistus nimimerkistä, mutten muista varmaksi... Kerrot minkä ottelun kopsasit ja lippu on sun.

janneojanenonjumala:
Tervetuloatoivotus tuoreelle tulevalle maajoukkuekoutsille: Kontiola 2+2 ja 7-3 nokkaan.

janneojanenonjumala:
Mitään havaintoa tosta Jokerien 'radiopalvelusta', toimiiko se jo ja jos niin missä linkissä??

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: janneojanenonjumala - Marraskuu 21, 2006, 18:17:33 ---Mitään havaintoa tosta Jokerien 'radiopalvelusta', toimiiko se jo ja jos niin missä linkissä??

--- Lainaus päättyy ---
Kaikki Jokerimatsit kuuluvat persoonallisesti merisään ohessa Radio Suomesta 94.0 MHz.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta