Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF2 Pelicans-Tappara 22.03.14 (La)

<< < (8/15) > >>

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: porkkanapöksy - Maaliskuu 22, 2014, 20:48:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Maaliskuu 22, 2014, 20:19:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: grassinen - Maaliskuu 22, 2014, 20:06:53 ---Joo ja toi Tikkanen, onhan se nyt sekasin, tosin taitaa heittää huvikseen noita nimiä kun ei viitti opetella ees niitä, mutta joo on sitä rasittava kuunnella.. no ei tarvi kun ehkä 3 peliä enään, sit alkaa lomat.

--- Lainaus päättyy ---

No niin, jäitä nyt hattuun taas pikkaisen. Ei tähän tyytyväinen tarvii olla, mutta silloin kun pelataan pelisarjaa niin aika harvoin se on siinä, kun tulee eka tappio, taputeltu. :) Eiköhän tässä vielä jotain ole tehtävissä kuitenkin noissa jäljellä olevissa peleissä, ettei nyt ihan lomille tarvis lähteä. Kun on vaikeaa, ei ole helppoa.

--- Lainaus päättyy ---

Todellakin juuri näin. Jäitä nyt pikkasen hattuun.. Edelleen korostan että Tappara vie kotiedun turvin, Pelicans ei Tampereella voita.

Todistakaa minut vääräksi.

--- Lainaus päättyy ---

Että jäitä hattuun.. VIimeset 7 peliä ollu käsittämätöntä paskaa..

Bouma:
On kyllä niin munaton joukkue Tappara tällä hetkellä että huhhuh... :( Täyskäännös täytyy tapahtua jo maanantaille mutta luulen että mulla osuu 7 oikein lotossa ennen sitä käännöstä. Siis käsittämättömän huono esityis eilen ja tänään. Pelicans on kyllä huono mutta Tappara on huonompi ja piste.

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: GoTapparaGo - Maaliskuu 22, 2014, 20:56:25 ---En voi käsittää, ettei viime vuoden finaaleista ole opittu mitään. Joukkue on edelleen liian hidas ja voimaton. Runkosarjan safety -läpsyttelyllä ja vastustajan virheiden kyttäämisellä ei näissä peleissä pärjätä, eikä tolla antikiekolla kuulukaan pärjätä. Rautakorpea pidetään jonain play off -fakiirina, mutta voittoprosentti on jotain 50 luokkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Voitaisko arvioida onnistumista suhteessa menneisyyteen kauden jälkeen? Herätys nyt. Nyt ollaan kaudella 2013-2014 eikä kaudella 2012-2013. Joukkue on erilainen, pelitapa on erilainen ja kaikki on hyvin pitkälti erilaista. Puolivälierien vastuskin on ihan eri. Voitaisko tehdä nää syväanalyysit nyt oikeasti vasta, kun pelit on pelattu? Toi on aivan turhaa huutelua silloin, kun pelit on vielä pelaamatta. Tässä on nyt meidän joukkue tällä kaudella ja sen onnistumista arvioidaan sitten, kun pelit on aikanaan ohi. Ärsyttää, kun pitää tunnekuohussa vetää kaikki analyysit ja näkemykset yhteen. Pelit on kesken, nyt tarvii oikeasti herätä kannattamaan joukkuetta ja keskittyä olennaiseen eli nykyhetkiin. Niillä viime vuoden finaaleilla ei saa tälle kaudelle yhtään mitään. Tää on mahdollisuus Tapparalle - mahdollisuus. Yrittäkää nyt käsittää se.

Putkiluistin:
Uskoa riittää eikä pyyhettä heitetä kehään yhdestä tappiosta, mutta silti jotenkin toi kaavamaisuus tökkii. Itse nautin vauhdikkaasta, laadukkaasta ja iloisesta pelistä, jossa vastustajat hassutellaan nippuun. Mestaruus painamalla muut jäänrakoon on hienompi kuin mestaruus robottimaisella 1-0 kiekolla. Luovuutta ja peli-iloa kaipaan. Jukalla on se periaate että valittua kaavaa ei enää muuteta,meni miten meni.

Ekku#73#:
Mun mitta tuli täyteen tota sontaa ja vaikka kausari on mua ei hallissa nähdä ennen kun äijät alkaa pelaan ja vaikka tampereen peli olikin lupauksia antavaa niin tän illan kaltaista peliä en halua enää nähdä ja tosiaan parempi menee jatkoon eikä tosissaan näytä siltä että se on Tappara ellei jalka ala liikkuun reippaammin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta