Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-TPS 09.01.06

<< < (11/12) > >>

siika:
Minkälaisen kohtelun kotiyleisö antoi ex-Tapparalaiselle, kun kiekoon koski? Vihellettiinkö vai heiluteltiinko valkosia nenäliinoja?

Henkka:

--- Lainaus käyttäjältä: siika - Tammikuu 10, 2006, 14:31:32 ---Minkälaisen kohtelun kotiyleisö antoi ex-Tapparalaiselle, kun kiekoon koski? Vihellettiinkö vai heiluteltiinko valkosia nenäliinoja?

--- Lainaus päättyy ---

Eipä reagoitu juuri millään tavalla. Ehkä siksi että Hawgood oli lähes näkymätön.

Henkka:

--- Lainaus käyttäjältä: FORTUNA - Tammikuu 10, 2006, 09:20:07 ---Rautakorpi meinaa väkisin tehdä Grönvallista hyökkäävän pakin kun katsoo alkukauden peluutusta, mies pelaa ylivoimat jne. No eilen sitten alkoi tehotkin näyttää hyökkäävän pakin tehoilta.   

--- Lainaus päättyy ---

Maskissahan tuo hääräsi pääosin. Tosin tuli huomattua, että Retellä on melkoinen free role tuossa ylivoimassa. Eniten mahdollisuuksia liikkua eri paikassa.

Riippuu paljolti siitä, kummalta puolelta päädyn aloitus on. Vasemmalta aloitettaessa Janne aloittaa ja Konna menee yksin viivalle, Rete on hyökkääjän paikalla menossa ensimmäisenä maskiin. Taasen oikealta aloitettaessa Konna aloittaa, Janne on oikean laiturin paikalla ja molemmat pakit normaalisti viivassa. Siitä kuitenkin takakolmion muodostuttua Rete yleensä hiippaili Vertsin kaveriksi tuomaa lihaa maalin eteen. Maskinteko onnistui eilen muutenkin erinomaisella asenteella kahdella äijällä ekassa erässä. Muihin eriin se into hieman lopahti mennä ottamaan iskuja vastaan.

Ottelun loppu oli toki vaisu, mutta kaksi kauden TOP3 maalista tuli nähtyä ja se riittää minulle katsojanautinnoksi tuon taktisesti viisaan loppupelin kera. Tärkeintä, että joukkue näytti taas vaihteeksi sen tappovaihteensa, jota sitten pudotuspeleissä tullaan käyttämään se 60min, 80min tai 100min, miten nyt tarvitaan. Saa olla kova vastustaja, kuka siinä kyydissä kestää pitkiä ja kuluttavia ottelusarjoja.

Silakkalapa:

--- Lainaus käyttäjältä: FORTUNA - Tammikuu 10, 2006, 14:24:50 ---"Molemmat aika pihalla" oli eilisestä melko vahva ilmaisu. Näinkö omien kasvattien työmoraali palkitaan?? Ei kukaan varmaan odottelekkaan noilla jämäminuuteilla pojilta mitään ihmetekoja. Mielestäni täyttivät hyvin paikkansa ja Ilpon jäähyt tulivat edellä mainitsemastani pienestä liikkeen puutteesta. Pitkää sopparia vain näille tulevaisuuden peruspilareille.

--- Lainaus päättyy ---

Ei se nyt NIIN vahva ilmaisu kyllä ollut - tokihan sen voi nähdä toisinkin. Työmoraalin palkitseminen kuuluu kyllä muille kuin meille, esitin vain asiasta näkemykseni. Minun laseillani homma ei näyttänyt kovinkaan hyvältä, lisäksi Mäntymaa ei ole ennenkään (minua) vakuuttanut.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että nuoria kykyjä pitää kokeilla sopivissa paikoissa, mutta samalla olen myös sitä mieltä, että Tapparan miehistöpula on sellainen, että ko. kaverit eivät tilannetta pelasta.

Silakkalapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Henkka - Tammikuu 10, 2006, 14:55:03 ---Maskissahan tuo hääräsi pääosin. Tosin tuli huomattua, että Retellä on melkoinen free role tuossa ylivoimassa. Eniten mahdollisuuksia liikkua eri paikassa.
--- Lainaus päättyy ---

Joo, samaa katselin minäkin. Hiukan vain hirvitti se kuinka syvään iso G ajoi muutaman kerran hyökkäyskulmaan ilman selvää varmistusta. Siinä kun on aina se kohtalainen av-läpiajon mahdollisuus.

Ison G:n otteissa ihmetytti välillä ne ihmeelliset roikot hyökkäyspäädyn kalaverkkoihin... onkohan jouluna pumpattu rautaa niin julmasti, että pikku purut ovat nyt sitten tuollaisia, heh!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta