Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-TPS 09.01.06

<< < (9/12) > >>

Moderaattori:
Pete#28:
Otteluseuranta-osio on pelinaikaiseen chättäämiseen tarkoitettu. Ottelut-osion ketjuihin kirjoitetaan pelinalustunnelmia, ja pelin jälkeen omat näkemykset pelin kulusta.

ajl:
Jätetään moderointi Moderaattoreille, asiattoman viestin voi ilmoittaa "ilmoita viesti" nappulan kautta. Palstalla on moderaattoreita enemmän kuin vanhaan aikaan, joten on entistä todennäköisempää että joku heistä ehtii nopeastikin paikalle.

sectoid:

--- Lainaus käyttäjältä: SPL - Tammikuu 09, 2006, 21:15:21 ---Aamulehden viihdearviossa varmaan ** : tähteä.

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen ollut harvakseltaan peleissä tälläkaudella, joten en välttämättä ole mikään paras henkilö mitään sanomaan, MUTTA.....

Viihdearvo oli puhdas *. Ei todellakaan kannata näillä hinnoilla raahautua halliin katsomaan hienoja maaleja.

TPS:llä ei tosiaan ollu mitään tsäänssejä, mutta vois se Tapparakin nyt vähän yrittää KOTIPELISSÄ hyvän tähden.
Tässä pelissä ei olisi kyllä tarvinnut paljoa turbonappia painaa, kun taululla olisi ollut ainakin tuplasti maaleja. TPS oli todella aneeminen.

Onhan tuo Tapparan peli tehokasta ja kiva kun tulee voittoja, mutta oikeesti ei kyllä aina jaksa ymmärtää!! Hienoa vieraskiekkoa tai playoffkiekkoa, mutta ihan väärässä paikassa. En ihmettele yleisömäärää, jos tämä on kokoajan ollu tämmöstä.

Pelin jäädyttäminen ekan erän jälkeen oli täydellinen ylireagointi. Upposiko Tapparalle tosiaan niin monta maalia ekassa erässä, että ihan piti keskittyä vain puolustukseen loppupelin ajan?  Ei se mun mielestä ihan niin huonosti mennyt.

Olin viimeksi Tappara-Lukko pelissä. Aivan identtinen peli. Ihan samanlaista runkosarjatuubaa.

Andy:
Paskimmat kaksi erää tällä kaudella Hakametsässä. Ei liene vaikeata arvata mitä eristä tarkoitan. Kyllä sm-liiga on muuttunut aika tylsäksi sarjaksi, ei tällaisia pelejä jaksa oikein edes katsella. Suurin vika tietysti tänään oli surkeassa vastustajassa, jonka Tappara jäädytti täysin. Ei Tapparaa ainakaan viihdyttävänä joukkueena voi pitää, mutta parempi näin kuin nega-mikan aikana.

Fiiu:
Te, ketkä ette peliin päässeet, voitte katsella kuvia ja määritellä ottelun viihdearvon niiden perusteella. :)

http://www.tapparafancenter.com/2006/060109_Tappara-TPS/

Romppa:
Ensimmäistä kuvaa täytyy sen verran kommentoida, että Hawgood näyttää uudessa uniformussaan enemmän pyjamaan pukeutuneelta aamukrapulaiselta kuin vakavasti otettavalta NHL-veteraanilta.

sectoid käy vain maanantaisin katsomassa 3-0 -voittoja? Viimeistään 24.4. matsiin kerätään sulle kolehti.
Tämä peli erottui mainitsemastasi mielestäni siinä, että nyt tuli kaksi huikeen kaunista maalia, 1-0 ja 3-0, kun taas Lukko-matsissa tehtiin vain yks, joka kyllä mun mielestäni on tämän kauden nätein maali. Se, missä Kontiola päädystä passas takamies-Jannelle kun kaikki oletti Nurmen saavan syötön maalin eteen.

Väsynyt peli, sitäköhän ne Nurminen&Puistolakin ihmettelevät tuossa yhdessä kuvassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta