Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-SaiPa 11.03.14 (Ti)

<< < (6/7) > >>

Ekku#73#:
Nolla maalia, huolestuttaa ja paljon, eikä pelissä näy oikein mitään hyvää. Pettynyt olen ja petetty on olo mutta ei auta kun uskoa että nopeus, pelitapa sun muut elementit löytyy sitä kuuluisaa nappia painamalla.

GoTapparaGo:
Hiukan ihmettelen, että täällä puhutaan jo finaalista. Peli on tällä hetkellä aika heikkoa, vaikka nyt onkin ollut useampi "turha" peli. Ilmeisesti niihin on kuitenkin ainakin hiukan panostettu, koska mm. ykkösmoke aloittaa aina. Rautakorven tuntien torstaina maalissa pelaa Chiedo.

Rupee näyttämään siltä, että voi hyvinkin olla Jokerit vastassa heti aluksi. Sen kanssa ei Tappara ole pärjännyt tällä kaudella, eikä aiemminkaan pudotuspeleissä. Toivoa sopii, että Jokerit pääsis kuuden joukkoon.

Number7:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Maaliskuu 11, 2014, 22:06:45 ---Nolla maalia, huolestuttaa ja paljon, eikä pelissä näy oikein mitään hyvää. Pettynyt olen ja petetty on olo mutta ei auta kun uskoa että nopeus, pelitapa sun muut elementit löytyy sitä kuuluisaa nappia painamalla.

--- Lainaus päättyy ---

Yleensä sitä itsekin tulee synkisteltyä, mutta mitäs helvettiä tämä itkeminen surkeasta pelistä on ? Toinen erä oli heikohko, mutta siinäkin voitettiin selkeästi maalipaikat. Meillä oli varmaankin 10-15 AVOPAIKKAA pelissä pistää kiekko sisään, mutta tänään ei vaan mennyt. Saipalla ehkä 3-4 paikkaa koko pelissä. Meillä ei ollut mitään hätää lähes koko ottelun aikana ja dominoitiin pelitapahtumia pitkiä jaksoja. Joo, sai Saipa joitakin pyörityksiä sekä vetoja aikaiseksi ja oli halukkaampi hyökätessään kulmapelissä. Mikäli olisi ollut hieman terävyyttä sekä tuuria viimeistelyssä, niin tämä peli olisi ollut 4-1 tai 5-1. Paljon parempaa peliä kun olen nähnyt viimeisiin ehkä 15 peliin. Nyt oli tilanteita, nyt lauottiin ja nyt myös karvattiin. Kyllä, tästä täytyy vielä kiristää ruuvia reilusti, kun mennään pleijareihin, mutta tämä oli parempaa Tapparaa kun olen nähnyt pariin kuukauteen, ehkä Jokerit-peliä lukuunottamatta. Onko oikeasti ne peruutellut 2-0 tai 3-1 pelit olleet massiivisesti parempia ?

Ainoa isompi huolenaihe toki on se, että toivottavasti Rautakorpi saa sytytettyä joukkueen täyteen liekkiin kun tosipelit alkavat. Mikäli Jokerit tulee vastaan, ei meillä ole tippaakaan varaa löysäilyyn tai ihmettelyyn. Onko menty jo liikaa säästöliekillä ?

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: Number7 - Maaliskuu 11, 2014, 22:25:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Maaliskuu 11, 2014, 22:06:45 ---Nolla maalia, huolestuttaa ja paljon, eikä pelissä näy oikein mitään hyvää. Pettynyt olen ja petetty on olo mutta ei auta kun uskoa että nopeus, pelitapa sun muut elementit löytyy sitä kuuluisaa nappia painamalla.

--- Lainaus päättyy ---

Yleensä sitä itsekin tulee synkisteltyä, mutta mitäs helvettiä tämä itkeminen surkeasta pelistä on ? Toinen erä oli heikohko, mutta siinäkin voitettiin selkeästi maalipaikat. Meillä oli varmaankin 10-15 AVOPAIKKAA pelissä pistää kiekko sisään, mutta tänään ei vaan mennyt. Saipalla ehkä 3-4 paikkaa koko pelissä. Meillä ei ollut mitään hätää lähes koko ottelun aikana ja dominoitiin pelitapahtumia pitkiä jaksoja. Joo, sai Saipa joitakin pyörityksiä sekä vetoja aikaiseksi ja oli halukkaampi hyökätessään kulmapelissä. Mikäli olisi ollut hieman terävyyttä sekä tuuria viimeistelyssä, niin tämä peli olisi ollut 4-1 tai 5-1. Paljon parempaa peliä kun olen nähnyt viimeisiin ehkä 15 peliin. Nyt oli tilanteita, nyt lauottiin ja nyt myös karvattiin. Kyllä, tästä täytyy vielä kiristää ruuvia reilusti, kun mennään pleijareihin, mutta tämä oli parempaa Tapparaa kun olen nähnyt pariin kuukauteen, ehkä Jokerit-peliä lukuunottamatta. Onko oikeasti ne peruutellut 2-0 tai 3-1 pelit olleet massiivisesti parempia ?

Ainoa isompi huolenaihe toki on se, että toivottavasti Rautakorpi saa sytytettyä joukkueen täyteen liekkiin kun tosipelit alkavat. Mikäli Jokerit tulee vastaan, ei meillä ole tippaakaan varaa löysäilyyn tai ihmettelyyn. Onko menty jo liikaa säästöliekillä ?

--- Lainaus päättyy ---
En minä sen kummemmin itke, itseasiassa mulla on aika tunteeton tila kiitos tapparan joukkueen ja aina voi jossitella että jos oltais tehty sitä ja oltais tehty tätä niin sitten peli olis menny noin mutta ei jääkiekkopeli sillai pyöri, tai pyörii se mutta tappioita tulee eikä tappio maistu ainakaan mulle.

Pipa:
Harmitti se maali sillä se oli ainoa laukaus maalia kohti minkä Saipa sai aikaiseksi niiden kahden ensimmäisen ylivoiman aikana. Alivoima oli todella hyvää. Ylivoimassa olisi voitu laukoa hieman monipuolisemmin kuin veto viivalta tai sitten pyrittiin ihan maalin eteen. Enemmän sivuttaisliikettä.

Markkanen otti muutaman gamesaverin.

Ihankuin Larssonin luistin olisi liikkunut jo paremmin ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta