Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

PLAYOFFS 2014

<< < (50/96) > >>

Messi:
Jos Virtanen on tuommosia julkisesti puhunut ja minä olisin kurinpitäjä, niin löisin Virtaselle loppukauden  pelikieltoa ihan varmuuden vuoksi. Miten pelaaja voi olla noin TYHMÄ, kun tuommosia uhkauksia laukoo?
Siis, miten pelaaja voi olla noin TYHMÄ?

TJ:
JOS Tappara lähettää perjantaina Pelsut lomille, niin eikös Tapparan seuraava (koti)peli ole ensi viikon keskiviikkona eli 2.4.? Sitten perjantaina vieraissa, lauantaina kotona, maanantaina vieraissa.... jne?

SashaBarkov:
Jonne Virtaselta mielestäni loistavaa psyykkausta... Alkulämmöissä vielä muutama huuto "tänään näät tähtiä"... Ei voi olla vaikuttamatta Kohon ja Davisin peliin....Joutuvat katselemaan ympärilleen... Vaikka ei ajatusta telomisesta olisikaan..

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 27, 2014, 15:00:30 ---Jos Virtanen on tuommosia julkisesti puhunut ja minä olisin kurinpitäjä, niin löisin Virtaselle loppukauden  pelikieltoa ihan varmuuden vuoksi. Miten pelaaja voi olla noin TYHMÄ, kun tuommosia uhkauksia laukoo?
Siis, miten pelaaja voi olla noin TYHMÄ?

--- Lainaus päättyy ---

Noh. Kyseessä on arvon palstaveli "Messi". Kyseessä Jonne Virtanen. Ei mikään penaalin terävin kynä.

Käsittämättömiä kommentteja. Todellisuudessahan Virtanen kahlitsi itsensä ja muutenkin puhelee mauttomia.

Andy:
Normaalia playoff-länkytystä Virtaselta, joka on itse asiassa ollut koko kauden pehmeä kuin mikä, vaikka on kovan pojan maineessa. Ei juurikaan aiheuta edes hämminkiä kentällä, vaikka siinä roolissa pelaakin.

Omat prosentit vielä päälle:

Tappara-Lukko 63-37
Tappara-Saipa  58-42
Tappara-Jyp     60-40
:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta