Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

PLAYOFFS 2014

<< < (42/96) > >>

Messi:
Jos se oli väärin tehty?

Andy:

--- Lainaus käyttäjältä: Oijennus - Maaliskuu 21, 2014, 21:56:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 21, 2014, 21:52:37 ---- Ylivoima. Oli oudot koostumukset, Plihal, Kuusela, Malinen, EJ, Bailen? Ei näin.

--- Lainaus päättyy ---
Tuota tuota... Eikös tämä koostumus tehnyt voittomaalin?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä teki ja juuri tämä ylivoima on useasti toiminut toiminut tällä kaudella. Ylivoimat ovat erinomaisesti roolitettu tällä hetkellä.

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 20, 2014, 12:38:47 ---Jos joku joutuu jostain syystä seuraamaan Tapparan puolivälierä-sarjaa television välityksellä, niin Alkion Jani selostaa koko sarjan, apunaan kommentoimassa Esa Tikkanen. Jo pelkästään Tikin "asiantuntijuus" toivottavasti karkoittaa katsojat TV:n äärestä halliin  :)

--- Lainaus päättyy ---
Paikanpäällä katsoin matsin. Mutta kelasin jälkikäteen parhaat palat Nelosen Pro:lta.
Sellaista kommentointia läpi linjan Tikiltä, ei tee mieli tosiaan enää tuollaista kuunnella. Alkio oli ihan ok, taisi muutamassa kohdassa jopa itsekin hävetä Tikin juttuja.
Tikin ärsyttäviän ala-arvoisia kommenttia mm. : "kaikkihan tietää että Tappara on kahvajoukkue...." ja Malisen tehtyä maalin "Malinen on näköjään kuunnellu mua kun pelasi mun valmennuksessa Jokipojissa".....
Että parempi tosiaan mennä halliin kun kuunnella tuota...

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Calzo - Maaliskuu 22, 2014, 12:13:24 ---Sellaista kommentointia läpi linjan Tikiltä, ei tee mieli tosiaan enää tuollaista kuunnella. Alkio oli ihan ok, taisi muutamassa kohdassa jopa itsekin hävetä Tikin juttuja.
Tikin ärsyttäviän ala-arvoisia kommenttia mm. : "kaikkihan tietää että Tappara on kahvajoukkue...." ja Malisen tehtyä maalin "Malinen on näköjään kuunnellu mua kun pelasi mun valmennuksessa Jokipojissa".....
Että parempi tosiaan mennä halliin kun kuunnella tuota...

--- Lainaus päättyy ---
No katselin Ruutu-palvelusta kun oli ne Kärppien tarjoamiset ja niinhän siinä tovin jälkeen kävi että äänet pois. Tämän päivän pelin perusteella huonohko vaihtoehto on hallille menokin...
Nyt sanoisin että Ruutu-palvelu ja äänet nollille.
Pahalta näyttää Tapparan peli...ei siinä ole kyllä oikeen mitään tulokseen johtavaa. Nyt on valmennuksella hukassa kytkin jolla käännetään POFF pelit päälle.

soosi:
Me ollaan hävitty tää sarja. Aravirta tulee ryöstöretkelle maanantaina. Aamulehti kertoi

http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194886882902/artikkeli/aravirta+maanantaina+tulemme+ryostoretkelle+hakametsaan.html

>sarkasmia<

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta