Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

PLAYOFFS 2014

<< < (39/96) > >>

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Maaliskuu 18, 2014, 17:05:47 ---Joo, mutta oikeasti Tapparan on pelattava sillä tasolla jolla se pelasi 54 ensimmäistä runkosarjan otteluaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kunhan jättäis ne ihan ensimmäiset pois, kun alkukausi oli vähän vaisumpi. :)

Miksa:
Mulla oli ainakin työn ja tuskan takana saada lippupalvelun sivut toimiin kun tilasin ittelleni lippuja. Tänään oon piruuttani seuraillu noita lippiksen sivuja, niin katsomokartta ei oo ollu käytettävissä vielä kertaakaan. Vieläpä kahella eri koneella koittanu, joten ei pitäs koneesta kiinni olla.

Saahan sieltä sillä parhaat vapaat paikat toiminnolla lippuja, mutta jos joku haluaa päästä itte valkkaan , niin sit on ollu tuskasta saada lippua.

Toisaalta aika pikkumaista kiukuttelua, mutta harmittavaa kun tollanen toiminto on olemassa , mutta se ei toimi.

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: Miksa - Maaliskuu 18, 2014, 20:25:49 ---Mulla oli ainakin työn ja tuskan takana saada lippupalvelun sivut toimiin kun tilasin ittelleni lippuja. Tänään oon piruuttani seuraillu noita lippiksen sivuja, niin katsomokartta ei oo ollu käytettävissä vielä kertaakaan. Vieläpä kahella eri koneella koittanu, joten ei pitäs koneesta kiinni olla.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ainakin Chrome on kiukutellut, mutta vastaavasti Firefoxilla toimii katsomokartta. Kannattaa kokeilla, jos on ongelmia.

Trafan:
Esa Tikkasen tiukka analyysi pudotuspelipareista:
Kärpät-HPK 4-1 tai 4-2
Tappara-Pelicans 4-1 tai 4-2
SaiPa-JYP 3-4
Lukko-Blues 3-4
IL: Tiki ennakoi pudotuspeliparit - nämä jatkoon!

Trafan:
Rahanjako pudotuspeleistä
En muista ennen nähneeni kuinka lopullinen sarjasijoitus vaikuttaa seuroille jaettaviin pudotuspelipotin jako-osuuksiin. Tässäpä olisi.
 
Lomarengas-kierros ja puolivälierät:
- lipputulot jäävät kotijoukkueille.

Välierät, Loppuottelusarja sekä pronssiottelu:
- Liiga järjestää ja tulot menevät yhteiseen pottiin.
- Tulot jaetaan pudotuspeleihin selvinneiden kesken.
- Jakosuhteet:

--- Lainaus ---Playoffs-tulonjako:

1. 23%
2. 18%
3. 13%
4. 11%
5. 8%
6. 7%
7. 6%
8. 5%
9. 3% (Jokerit)
10. 2% (HIFK)
--- Lainaus päättyy ---

Mestaruuden lisäksi liigaseurat taistelevat euroista

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta