Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

PLAYOFFS 2014

<< < (37/96) > >>

Harald:

--- Lainaus käyttäjältä: GoTapparaGo - Maaliskuu 17, 2014, 18:05:03 ---Kärpät - HPK. Vaikka HPK onkin hyvässä vireessä, niin sen pelaajat ovat niin paljon huonompia kuin Kärppien, että ei mitään jakoa: Kärpät jatkoon 4-1.
--- Lainaus päättyy ---

Luulen kanssa että tukkapöllyä on tulossa. Säälipeleissä Kerhon pelissä oli kyllä hetkittäin havaittavissa samankaltaista flow-tilan aiheuttamaa voittamattamuuden tunnetta ja itseluottamusta kuin Ässillä viime keväänä, mutta se kanavoitui paikoin myös päättömään ylihyökkäämiseen. Esimerkiksi Rendulicilta nähtiin useaan otteeseen niin älyvapaata peippailua alimpana miehenä, että Rautakorpi olisi varmaan heittänyt vilttiin. Jokerit oli tällä kertaa mikä oli mutta Kärpät ei anna virheitä anteeksi.

Andy:
Jos todennäköisyyksiä halutaan, niin tällaisiä varmaan vedonlyöntitoimistoilta on luvassa:

Kärpät 80% - HPK 20%
Tappara 85% - Pelicans 15%
Lukko 65% - Blues 35%
Saipa 55% - Jyp 45%

Kerholla on silti yllätyssaumat, jos hurmos jatkuu ja Kerhon jatkopaikasta voikin saada hyviä kertoimia.

karvaaja:
Itse en näe, että Pelicans olisi juurikaan sen heikompi joukkue kuin esimerkiksi Blues, HPK, SaiPa ja JYP. Mielestäni nämä joukkueet ovat voimasuhteiltaan hyvin lähellä toisiaan. Jos katsoo tämän vuoden puolella pelattuja pelejä, eli noin 25 ottelun kuntopuntaria niin Pelicans on Kärppien jälkeen toiseksi paras joukkue 1,96 pisteen keskiarvolla. Ei todellakaan sarjasta tule mitään läpihuutojuttua Tapparan kannalta. Tiukkoja maalin pelejä luvassa. Lisäksi Tapparan alavireisyys viimeisillä kierroksilla aiheuttaa pieniä kysymysmerkkejä. Siitä olen samaa mieltä, että Pelicans lienee sopivin vastustaja Tapparalle, mutta marginaalit ovat hyvin pieniä.

Omat arviot:

Kärpät 73% - HPK 27%
Tappara 72% - Pelicans 28%
Lukko 62% - Blues 38%
SaiPa 53% - JYP 47%

Lisäksi mestaruus arviot:

Kärpät 34%
Tappara 24%
Lukko 14%
SaiPa 8%
JYP 8%
Blues 5%
HPK 4%
Pelicans 3%

67:

--- Lainaus käyttäjältä: karvaaja - Maaliskuu 18, 2014, 13:08:33 --- Siitä olen samaa mieltä, että Pelicans lienee sopivin vastustaja Tapparalle, mutta marginaalit ovat hyvin pieniä.

Omat arviot:

Tappara 72% - Pelicans 28%


--- Lainaus päättyy ---
Ei kovin pienet  ;)

Joo, mutta oikeasti Tapparan on pelattava sillä tasolla jolla se pelasi 54 ensimmäistä runkosarjan otteluaan. Jos taso on laskennut siihen mitä se oli 6 viimeistä peliä rosentit on 20%-80%, aargh. Pahalta tuntuu kirjoittaa tuollaista.

janski:
Miten voi olla mahrollista,että tulevaan perjantain peliin on niin vähän lippuja varattu?Piretäänkö voittoo sarjasta niin varmana ettei vaivauruta ees paikalle?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta