Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 31.01.14 (Pe)

<< < (5/6) > >>

grassinen:
Joo oli kyllä hyvä toi edellinen :D
Mutta huomaapa tässä niinkun Vilttitossu sano, kritisoida ei saa.. haha ja Pipa, ööh minäkö etsin joka pelistä kaiken negatiivisen, salli mun nauraa..
Jatkakaa, hienosta ottelusta puhumista. Peli voitettu, ok hyvä. Ja eikun huomiseen koitokseen vähän pirteempänä porukkana joka osa-alueella, jos päästäis vaikka sinne hyökkäysalueelle tekeen pelin aikana yli 5 hyvää maalintekopaikkaa niin koitan olla "valittamatta" :)

Pipa:

--- Lainaus käyttäjältä: grassinen - Tammikuu 31, 2014, 23:06:50 ---Joo oli kyllä hyvä toi edellinen :D
Mutta huomaapa tässä niinkun Vilttitossu sano, kritisoida ei saa.. haha ja Pipa, ööh minäkö etsin joka pelistä kaiken negatiivisen, salli mun nauraa..
Jatkakaa, hienosta ottelusta puhumista. Peli voitettu, ok hyvä. Ja eikun huomiseen koitokseen vähän pirteempänä porukkana joka osa-alueella, jos päästäis vaikka sinne hyökkäysalueelle tekeen pelin aikana yli 5 hyvää maalintekopaikkaa niin koitan olla "valittamatta" :)

--- Lainaus päättyy ---

Jos voisit lukea uudestaan nuo kirjoituksesi. En voi ymmärtää tuota kritisoimisen määrää ja varsinkaan sitä että Tappara oli paska jos A) Tappara voitti B) vastustaja ei saanut yhtään maalia = 0 (nolla). Jääkiekko on muutakin kuin hyökkäämistä ja kauneuspisteitä. On olemassa myös puolustuspelaamiseen osa-alue jossa Tappara pärjää todella hyvin. Itse arvostan sitä erittäin korkealle ja jotenkin satun pitämään siitä kun vastustaja ei saa tehtyä yhtään maalia. Se kertoo siitä että Tappara on tehnyt asioita oikein.

Se ei ole aina kaunista mutta se tuo tuloksia. Ihan niinkuin joskus oikeassa elämässä joudutaan toimimaan.

Olen erittäin valis keskustelemaan asioista avoimesti ja pystyn myöntämään virheeni. Olen huomannut joskus jopa oppivani virheistäni.

Mutta en voi ymmärtää tätä scheissea näin hyvin menneen kauden osalta. Jos tilanne olisi kuten esim. TPS:llä niin sitten.

Lopetan tähän purkautumisen ja seuraavaan peliin. Kevät on hienoa aikaa. Huomenna hiihtämään.

Jarzo:
Kliinisesti 3 pistettä ja se riittää, 3 kuukauden perästä sitten vittuillaan jos aihetta on...

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: grassinen - Tammikuu 31, 2014, 23:06:50 ---
jos päästäis vaikka sinne hyökkäysalueelle tekeen pelin aikana yli 5 hyvää maalintekopaikkaa niin koitan olla "valittamatta" :)

--- Lainaus päättyy ---

Noi 5 hyvää maalipaikkaa tuli jo ekassa erässä täyteen.

Ljpp:
Kyllähän se on fakta, että tässä on nyt kevääseen tähtäävä urheilutoiminta ja -viihdebisnes keskenään ristiriidassa. Peli oli itseasiassa vähän parempi kuin pelkäsin, mutta kyllä sen valitettavasti tiesi etukäteen mitä tuleman pitää. Tauko alla ja tuplapeli edessä - tämä on nähty nyt jo monta kertaa peräkkäin. Valitettavasti tauon jälkeiset pelit ovat olleet kotiotteluita, jolloin yleisö ole saanut parasta mahdollista tuotetta.

Pitäisi varmaan palkata 5. ketjullinen puolihulluja kanukkeja, jotka pelaisivat pelkästään nämä matsit ja rymistelisivät pelit läpi täydellä höyryllä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta