Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Pelicans 25.01.14 (La)

<< < (5/5)

Paarma:
Rautakorpi valaisi pelin jälkeen Neloselle, tai toimittaja johdatteli kysymyksen siihen, että Tappara on nyt harjoitellut pudotuspelejä varten erilaista pelitapaa, mikä Jukan mielestä toimi hyvin ensimmäisessä erässä. Rivien välistä tiivistettynä (muistin syövereistä muisteltuna) jutteli että pelaajille pitää asettaa pelistä toiseen haasteita, jotta motivaatio säilyy.

Eli ei joukkueesta tarvi huolestua jos siellä nyt pomminvarman kakkospaikan omaavana vähän valmistellaan jo kevättä. Pitää vaan uskoo ettei hierota kiveä niin sileäksi että hommat läikkyy itse keväällä yli.

lapajoe:
Mite ittel on sellane kutina et plihal on runkopelit täs toivon mukaan oon vääräs. Kattonu jotai pelejä ni pelaa aikamoine tuki peukalossa

Sasha-18:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Tammikuu 25, 2014, 21:36:37 ---Rautakorpi valaisi pelin jälkeen Neloselle, tai toimittaja johdatteli kysymyksen siihen, että Tappara on nyt harjoitellut pudotuspelejä varten erilaista pelitapaa, mikä Jukan mielestä toimi hyvin ensimmäisessä erässä. Rivien välistä tiivistettynä (muistin syövereistä muisteltuna) jutteli että pelaajille pitää asettaa pelistä toiseen haasteita, jotta motivaatio säilyy.

Eli ei joukkueesta tarvi huolestua jos siellä nyt pomminvarman kakkospaikan omaavana vähän valmistellaan jo kevättä. Pitää vaan uskoo ettei hierota kiveä niin sileäksi että hommat läikkyy itse keväällä yli.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvää pelisilmää valmennukselta testata erilaisia taktiikoita tässä kohtaa kautta. Pisteitä tulee tällä hetkellä vähän huonommallakin pelillä, esim tän päivänen ja edellinen KalPa ottelu.

iceman:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Tammikuu 25, 2014, 21:28:54 ---Paikka paikoin Tappara vaan oli todella flegmaattinen. Esim. toisen ja kolmannen erän alku oli aika puuduttavaa, hyvä ettei uni tullu. Lisäks omassa päässä peli on välillä aikamoista sählyä. Muutenhan siitä pisteet tulikin, mut ei ihmisiä kiinnosta tollanen neppailu, siitä todisteena katsojamäärä.

--- Lainaus päättyy ---

Plihalin tippuminen pois sekoitti melkoisesti pakkaa toisessa erässä... Ketjukoostumukset muuttuivat koko ajan. Esim. Välillä JMJ pelasi ykkösessäkin EJ:n ja Kuuselan kanssa ja Ilomäkikin siirrettiin sentteriksi (pitäisi oikein Ruudusta kelailla ketjut...).

Tosin siinä olen samaa mieltä, että muutamakin paha oman pään virhe tuli löysäilyn seurauksena... Näistä Pelsuille aukesi pahoja maalipaikkoja, mutta onneksi Metsola piti ja venyi pariinkin "top-5" torjuntaan (se pitkä liuku takaisin maalille oli huikea ::) )


Edit... Koskahan muuten huomaavat korjata JMJ:n nimen mediakuution maalintekijä-grafiikasta... Vieläkin lukee "Jan-Mikaeal Järvinen" tai vastaavaa aina maalin jälkeen ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta