Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SaiPa-Tappara 18.01.14 (La)

<< < (4/7) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Tammikuu 18, 2014, 20:43:57 ---Toivottavasti jätkiä hävettää noiden esitysten jälkeen, aivan saatanan munatonta meininkiä kaukalossa. Vaikka Ilomäkeä nyt on dissattu otteluketjupuissa, niin kyllä se vika oli nyt ihan muualla.

--- Lainaus päättyy ---

No kyllä tämän päivän pelistä voi antaa osittain posiakin. Lappeenranta on aina paha paikka, eilinen vain olisi pitänyt hoitaa kunnolla. Meidän kaikilla pelaajilla ei vain tahdo luisteluvoima riittää SaiPaa vastaan. Ottelun aikana taidettiin tänään viltittää Ilomäen lisäksi Nieminen ja Sawadakin. Myös oman alueen pelirakenteessa on kyllä mietittävää, kun paineen alta ei päästä millään järkevästi pois.

peterra:
Rautakorpi anto sit eilisin jälkeen aika raikkaat kommentit joukkueesta tänään Saipa-Tappara lehdistötilaisuudessa :D Tästä ylöspäin! :D

http://www.youtube.com/watch?v=ZnLTZ1_absg&list=UUXC1T8gmIrU5W4qqIkptutQ&feature=c4-overview

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Tammikuu 18, 2014, 20:51:09 ---Ottelun aikana taidettiin tänään viltittää Ilomäen lisäksi Nieminen ja Sawadakin.

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni Sawada pelasi ihan normaalisti pelin loppuun. Vilttiketjussa oli Nemo - Malinen - Ilomäki.

Minä vähän luulen ettei Niemisellä kaikki kondiksessa tällä hetkellä.

Jos pelaajista pitää jotain kehua niin Kaksonen on ollut viime pelit todella pirteä ja tänään melkein vaarallisin ja röyhkein hyökkääjä. Hieno homma!

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 18, 2014, 20:59:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Tammikuu 18, 2014, 20:51:09 ---Ottelun aikana taidettiin tänään viltittää Ilomäen lisäksi Nieminen ja Sawadakin.

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni Sawada pelasi ihan normaalisti pelin loppuun. Vilttiketjussa oli Nemo - Malinen - Ilomäki.

Minä vähän luulen ettei Niemisellä kaikki kondiksessa tällä hetkellä.

Jos pelaajista pitää jotain kehua niin Kaksonen on ollut viime pelit todella pirteä ja tänään melkein vaarallisin ja röyhkein hyökkääjä. Hieno homma!

--- Lainaus päättyy ---

Meidän kapteeni on kaksiteräinen miekka Tapparassa. Nieminen on loistava parhaimmillaan ja erittäin suuri persoona suurella Tappara-sydämellä, mutta ei ole otteillaan ansainnut yhtään enempää kuin nelosketjun paikan ja se on tosiasia. Vääryys ei viltitys ollut missään nimessä.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 18, 2014, 20:53:29 ---Rautakorpi anto sit eilisin jälkeen aika raikkaat kommentit joukkueesta tänään Saipa-Tappara lehdistötilaisuudessa :D Tästä ylöspäin! :D

http://www.youtube.com/watch?v=ZnLTZ1_absg&list=UUXC1T8gmIrU5W4qqIkptutQ&feature=c4-overview

--- Lainaus päättyy ---

Kuten JR:kin sanoi, toivottavasti tosiaan perjantain kaltaista jengiä ei enää tällä kaudella nähdä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta