Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Blues-Tappara 14.01.14 (Ti)

<< < (2/4) > >>

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Tammikuu 14, 2014, 12:15:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Z-16 - Tammikuu 14, 2014, 12:12:00 ---Ilomäkeä en ymmärrä, Haapalakin olis parempi.

--- Lainaus päättyy ---
Itse ymmärrän, mutta sen lisäksi Haapala on merkattu loukkaantuneeksi.

--- Lainaus päättyy ---
No se on ainoa mikä puoltaa olonsa kokoonpanossa.

Mr.Peter:
Ihan odotettu kokoonpano. Moni on varmaan pistänyt merkille, että Ville pelaa nelosen laidassa ja ihmetellyt sitä. Itseasiassa
Elmeri on pelannut nämä pari peliään paljon paremmin Sawadan kanssa yhteen ja tuonut liikettä tuohon kenttään
lisää. Mielestäni Nimo ei edes ole kauhean hyvin pelannut viimeaikoina.
Mutta ihan mielenkiintoista ja hienoa nähdä Green takaisin kokoonpanossa, kyllähän tuossa rosterissa alkaa
leveyttä olemaan, kun sairastuvalta pelaajia palailee.

baldie:
Kuin edellä arveltiin, niin omaan silmään Nieminen pelas hyvin yhteen Plihalin kanssa. Oliko se nyt sitte edellinen matsi..

Linden #16:
Mun mielestä taas Kallela toisi paremmin jalkoja kun Ilomäki tai Kaksonen. Lisäksi omaa kovemman potentiaalin tulevaisuutta ajatellen. Ja siksi näkisin tuosta "leveys" kolmikosta mieluiten Kallelan kokoonpanossa. Mutta nää on makuasioita lähinnä.
pakistossa peluuttaisin Tabacekia Larssonin tilalla. Kyllä Kanki on paikkansa rosterissa ansainnut. Oli SaiPaa vastaan kunnolla isäntä maalin edessä. Puistola ei edelleenkääsn täysin vakuuta. Omaisi mielestäni isomman potentiaalin kiekolliseen peliin kun mitä ajoittain antaa. Luopuu herkästi kiekosta vaikka mun silmin voisi hakea kiekollisempaa roolia.

Limutus:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Tammikuu 14, 2014, 14:23:44 ---Mun mielestä taas Kallela toisi paremmin jalkoja kun Ilomäki tai Kaksonen. Lisäksi omaa kovemman potentiaalin tulevaisuutta ajatellen. Ja siksi näkisin tuosta "leveys" kolmikosta mieluiten Kallelan kokoonpanossa. Mutta nää on makuasioita lähinnä.
pakistossa peluuttaisin Tabacekia Larssonin tilalla. Kyllä Kanki on paikkansa rosterissa ansainnut. Oli SaiPaa vastaan kunnolla isäntä maalin edessä. Puistola ei edelleenkääsn täysin vakuuta. Omaisi mielestäni isomman potentiaalin kiekolliseen peliin kun mitä ajoittain antaa. Luopuu herkästi kiekosta vaikka mun silmin voisi hakea kiekollisempaa roolia.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan kuin joku olisi kirjoittanut omat ajatukseni. Tismalleen samaa mieltä. Tosin Puistolan puolustukseksi on kuitenkin sanottava, että ennen kauden alkua oletin hänen saavan sementoidun yv-roolin, jolloin pistesaldokin olisi kasvanut varmasti paremmin verrattuna nykytehoihin. Siltikin hyvin harmaata virkamieskiekkoa konkaripakki esittää illasta toiseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta