Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HIFK-Tappara 08.01.14 (Ke)

<< < (8/8)

Ansakorpi:
Aika hyvin ollaan taas kumminkin karkumatkalla toisena, ekan ja kolmannen välimaastossa, sarjatilanteessa.

Pakko taas antaa välillä Ilveellekkin vähän kannustusta! Vääntää ne noita pelejä aika hemmetin hyvällä sykkeellä kotionsa päin.

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: Ansakorpi - Tammikuu 09, 2014, 01:15:53 ---Aika hyvin ollaan taas kumminkin karkumatkalla toisena, ekan ja kolmannen välimaastossa, sarjatilanteessa.

Pakko taas antaa välillä Ilveellekkin vähän kannustusta! Vääntää ne noita pelejä aika hemmetin hyvällä sykkeellä kotionsa päin.

--- Lainaus päättyy ---

Totta. Ilves ansaitsee ehdottomasti kaiken tunnustuksen, mutta kaikesta huolimatta olen edelleen sitä mieltä, että katsomalla itse pelejä Ilveksestä selviää paljon muutakin. Kyllä Ilveksen viimeistely on nyt viimeisissä peleissä ollut taas aivan hirvittävän tehokasta, vaikka maalipaikkoja on luotu suhteellisen vähän. Lopputulos voi joskus hämätä todella paljon jääkiekossa ja joskus pelissä on muutakin kuin se tulostaulu. Ilves on päässyt nyt viimeisissä peleissä todella helposti tulostaululle, vaikka peli ei ole ollut järisyttävästi parempaa kuin aiemmin tällä kaudella. Tässä kun tilkitään vaan omaa päätä niin Ilves palaa tuttuihin maalimääriin.

TJ:
Ihan kun Metso olis haistanu viime sekunneilla maalipaikan kun sai kiekon haltuunsa ja vastustajalla maali tyhjänä, sen verran pikasesti tiputti kiekon lapaansa. Vai onks mulla liian villi mielikuvitus?  8)

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 09, 2014, 12:58:25 ---Ihan kun Metso olis haistanu viime sekunneilla maalipaikan kun sai kiekon haltuunsa ja vastustajalla maali tyhjänä, sen verran pikasesti tiputti kiekon lapaansa. Vai onks mulla liian villi mielikuvitus?  8)

--- Lainaus päättyy ---
Metson mailatekniikalla... sulla on ___ mielikuvitus.
Olisihan se ollut hienoa saada nollapeli ja maali.  Ei ole tainnut LIIGAssa kukaan maalivahti maalia tehnyt ja SM-liigassakin on viime mv-maalista aikaa.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Tammikuu 09, 2014, 13:16:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 09, 2014, 12:58:25 ---Ihan kun Metso olis haistanu viime sekunneilla maalipaikan kun sai kiekon haltuunsa ja vastustajalla maali tyhjänä, sen verran pikasesti tiputti kiekon lapaansa. Vai onks mulla liian villi mielikuvitus?  8)

--- Lainaus päättyy ---
Metson mailatekniikalla... sulla on ___ mielikuvitus.

--- Lainaus päättyy ---
;D
Pisti vaan silmään kuinka nopeasti Metso tiputtaa kiekon jäähän ja nimenomaan mailan lapaan, eikä maalin taakse tms, tuli mieleen Mike Smithin maali kuluvalta NHL-kaudelta. Mut kai se oli vaan silkkaa sattumaa. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta