Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 02.11.06

<< < (6/6)

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: nenimein - Marraskuu 02, 2006, 22:44:43 ---hieno peli oli, tosin ei Tappara nyt niiiiin hyvä ollut, Lukko oli vain todella surkea ekan erän puolivälin jälkeen. toisen erän alussa oli nähtävissä jotain vastusta, mutta sekin loppui lyhyeen. yv on kyllä huomattavasti parantunut.

kiva oli katsoa rentoa pelaamista, itse olisin antanut yhden tähden Samille tai Nikkilälle.
katotaan meneekö Ojasen 700 rikki tällä kaudella, itse vähän epäili 957:n lähetyksessä ;D

--- Lainaus päättyy ---

On se kumma kun mikään ei kelpaa.. Kuinka paljon, sitä pitäis voittaa tms. et oltais tyytyväisii:)
Ja mä veikkaan, et Jannen 700 menee rikki jo lauantaina, kun kerta pisteitä on jo nyt 698...

Blade:
Mielenkiintoinen tämä huhu, joka tuolla Jatkiksen puolella tuli esiin: Straka siirtymässä pukinkontissa Jokruihin... Saattaa olla ihan villi huhu, mutta silti mielenkiintoista etenkin kun seurasi Strakan penkinpäässä istumista Hakametsässä.

nenimein:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Marraskuu 02, 2006, 23:53:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nenimein - Marraskuu 02, 2006, 22:44:43 ---hieno peli oli, tosin ei Tappara nyt niiiiin hyvä ollut, Lukko oli vain todella surkea ekan erän puolivälin jälkeen. toisen erän alussa oli nähtävissä jotain vastusta, mutta sekin loppui lyhyeen. yv on kyllä huomattavasti parantunut.

kiva oli katsoa rentoa pelaamista, itse olisin antanut yhden tähden Samille tai Nikkilälle.
katotaan meneekö Ojasen 700 rikki tällä kaudella, itse vähän epäili 957:n lähetyksessä ;D

--- Lainaus päättyy ---

On se kumma kun mikään ei kelpaa.. Kuinka paljon, sitä pitäis voittaa tms. et oltais tyytyväisii:)
Ja mä veikkaan, et Jannen 700 menee rikki jo lauantaina, kun kerta pisteitä on jo nyt 698...

--- Lainaus päättyy ---

ymmärsit kyllä nyt ihan väärin. olen/olin enemmän kuin tyytyväinen voittoon. totesin vaan, että vastus ei ollut niitä vaikeimpia koska Lukon esitys oli 90% ajasta surkeaa.

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: nenimein - Marraskuu 03, 2006, 10:06:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Marraskuu 02, 2006, 23:53:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nenimein - Marraskuu 02, 2006, 22:44:43 ---hieno peli oli, tosin ei Tappara nyt niiiiin hyvä ollut, Lukko oli vain todella surkea ekan erän puolivälin jälkeen. toisen erän alussa oli nähtävissä jotain vastusta, mutta sekin loppui lyhyeen. yv on kyllä huomattavasti parantunut.

kiva oli katsoa rentoa pelaamista, itse olisin antanut yhden tähden Samille tai Nikkilälle.
katotaan meneekö Ojasen 700 rikki tällä kaudella, itse vähän epäili 957:n lähetyksessä ;D

--- Lainaus päättyy ---

On se kumma kun mikään ei kelpaa.. Kuinka paljon, sitä pitäis voittaa tms. et oltais tyytyväisii:)
Ja mä veikkaan, et Jannen 700 menee rikki jo lauantaina, kun kerta pisteitä on jo nyt 698...

--- Lainaus päättyy ---

ymmärsit kyllä nyt ihan väärin. olen/olin enemmän kuin tyytyväinen voittoon. totesin vaan, että vastus ei ollut niitä vaikeimpia koska Lukon esitys oli 90% ajasta surkeaa.

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko mitenkään mahdollista, että Tapparan hyvä liike ja av/yv-peli sai raumalaiset näyttämään huonoilta?
Janne rikkoo tuon rajan(700pist. mitä kukaan muu ei tule enää rikkomaan tulevaisuudessa) tauon jälkeen paikallispelissä.

nenimein:
osittain oli hyvää YVn ansiosta, mutta Lukko oli surkea. kyllä Tapparakin takkusi ekassa erässä, mutta sitten luistin alkoi kulkemaan.

eikä kannata ottaa Ojaseen kohdistunettu " kritiikkiä" liian vakasti, se oli varmaankin _herja_,  tuo heitto Jannen taholta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta