Äänestys

Kumpi voittaa illan väännön Hakametsän kiakkopyhätössä?

Tappara varsinaisella peliajalla
34 (94.4%)
Lukko varsinaisella peliajalla
0 (0%)
Tappara jatkoajalla
1 (2.8%)
Lukko jatkoajalla
0 (0%)
Tappara rankkareilla
1 (2.8%)
Lukko rankkareilla
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 30

Äänestys päättynyt: Marraskuu 03, 2006, 07:58:29

Kirjoittaja Aihe: Tappara-Lukko 02.11.06  (Luettu 10939 kertaa)

Justjoo

  • Vieras
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #15 : Marraskuu 02, 2006, 21:31:40 »
Hemmetti. Tapparahan jyrää ihan suvereenisti. Tämmöinen ikuinen pessimistikin jo hehkuttaa:)

hardflip

  • Vieras
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #16 : Marraskuu 02, 2006, 21:36:03 »
Varsin viihdyttävä peli ensimmäisen erän osalta, Tappara teki maalit ja meni menojaan, Lukon pakit oli kyllä aika auttamattoman hukassa välillä. Käytännössä matsi oli ohi ensimmäisen erän jälkeen.

Clarkeltä jälleen jäätävä esitys ja hyvät tehot pelistä. Ojanen-Nurmi maali oli loistava, aikaisemman ottelun toisinto. Mäntymää jälleen poopoili, joku toinen voisi olla hieman parempi pakkipariksi Henrylle mutta kenetpä siihen nyt laittaa kun muut parit pelaa hyvin yhteen.

Hancockille annettu kyynärpää koteloon kuvasi kyllä hyvin Lukkolaisten turhautumista.Ei Lukkoa täysin onnettomaksi voi moittia, kyllä sieltä päästiin hyökkäämään ja luotiin vaarallisia tilanteita, onneksi se yksi potku (oliko muuten?) meni tolppaan.

Nikkilältä hyviä koppeja ja ei voi moittia Nikkilään imusta,maskistahan se veto tuli. Harmi kun kiekkoa ei saatu purettua.

Plussaa oli myös Henryn laukaus, suoraan syliin tosin eikä sitä maskiakaan tainnut oikein olla. Oli myös toinen kerta kun näin kaverin avaavan peliä =).

Straka sitten penkkiurheili matsin, mikähän mättää?


marusak

  • Vieras
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #17 : Marraskuu 02, 2006, 21:51:05 »
Sitä  miekin ihmettelin kun Strata ei pelannut kuitenkin on lukon parhaita pelaaja..
Kyltakypärä Strakalle komennus penkin päähän taisi ottaa koville. Tshekki poistui ottelun jälkeen jäältä Tapparan vaihtoaition kautta ja kävi ilmeisesti jättämässä agenttinsa puhelinnumeron Tapparan valmennusjohdolle.Tällänen oli mtv3:nen raportissa..

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #18 : Marraskuu 02, 2006, 22:00:44 »
Olipa mainio peli ei voi muuta sanoa koko Tappara oli mainiossa vireessä niin kapteenista maalivahtiin ja nuorista vanhoihin konkareihin. Muutama sana Nikkilästä mitä se mies oikein säätää sielä maalillaan niistä tyhmistä tuomioista kun katsoin niin se makas sie maalissa näkikö kukaan mitä mie teki oikein?

hardflip

  • Vieras
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #19 : Marraskuu 02, 2006, 22:03:08 »
Muutama sana Nikkilästä mitä se mies oikein säätää sielä maalillaan niistä tyhmistä tuomioista kun katsoin niin se makas sie maalissa näkikö kukaan mitä mie teki oikein?

Samaa katsoin itsekkin, että mitä helvetin hyötyliikuntaa se oikein harrastaa/pelleilee. Noh, toisaalta aika kylmilläänhän Nikkilä sai välillä olla, että kyllähän pieni taukojumppa on hyväksi.

Muutenkin oli huomattavasti enemmän pelissä mukana ohjaamassa pakkeja huutamalla kuin esim. edellisessä kotipelissä.

Show-mies se kyllä on.  ;D

Poissa Blade

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
  • Terve sielu Ruumiissa
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #20 : Marraskuu 02, 2006, 22:05:43 »
Mahtava peli, ei voi muuta sanoa!

Kyllä huomasi, että äijillä on nyt peli-ilo päällä! Siihen malliin kiekko liikkui hyökkäyspäässä ja uskallettiin yrittää erilaisia kikkoja jotka yleensä vielä onnistuivatkin!

Moni Äijä onnistui loistavasti tänään: Olli, Dale, Hankki ja Aalto muutamia mainitakseni.

Ja on se Nikkilä show-mies! Kyllä lämmitti ne aallot fanikatsomon edessä pelin jälkeen! :D

Hyvä jätkät! Sama hurlumhei vielä vieraspeleihin niin avot!
::Born to Lose ~~ Live to Win::

Poissa Ahteri

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #21 : Marraskuu 02, 2006, 22:10:17 »
Lukko oli tänään aivan lapanen. Ei toi tosiaan kaikki ollu Tapparan hyvyyttä. Olihan Tappara vähän paremmalla jalalla liikkeellä, mutta ei ne muuten mitään ihmeitä esittäny. No, reilu voitto on tiätysti aina ihan jees.
Kyllä se siitä lakkaa helpottamasta.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #22 : Marraskuu 02, 2006, 22:18:06 »
Kiitoksia TAPPARA. Upea peli vaikka olihan se lukkokin aika surkea! Ennen kaikkea kiitoksia 75eurosta joka tulee tulosvedolla  ;D siihen viälä pitkävedon 7euroa.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Hernia

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 121
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #23 : Marraskuu 02, 2006, 22:25:26 »
Kyllähän tällaiset voitot aina lämmittää, ja hieno homma että Venäläinen, Nurmi ja Aalto ovat nyt saaneet niitä maalimerkintöjäkin viime peleissä! Lisää höyryä vaan ja vielä Lehdollekin voittoja, niin hyvä tulee! HYVÄ TAPPARA!

Poissa nenimein

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Tampereelta nääs
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #24 : Marraskuu 02, 2006, 22:44:43 »
hieno peli oli, tosin ei Tappara nyt niiiiin hyvä ollut, Lukko oli vain todella surkea ekan erän puolivälin jälkeen. toisen erän alussa oli nähtävissä jotain vastusta, mutta sekin loppui lyhyeen. yv on kyllä huomattavasti parantunut.

kiva oli katsoa rentoa pelaamista, itse olisin antanut yhden tähden Samille tai Nikkilälle.
katotaan meneekö Ojasen 700 rikki tällä kaudella, itse vähän epäili 957:n lähetyksessä ;D
~~Kun treenataan 14 kertaa viikossa, ei liekkiä ole kuin kuumailmapuhaltimessa mailaa käyristäessä -Ville~~

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #25 : Marraskuu 02, 2006, 23:53:38 »
hieno peli oli, tosin ei Tappara nyt niiiiin hyvä ollut, Lukko oli vain todella surkea ekan erän puolivälin jälkeen. toisen erän alussa oli nähtävissä jotain vastusta, mutta sekin loppui lyhyeen. yv on kyllä huomattavasti parantunut.

kiva oli katsoa rentoa pelaamista, itse olisin antanut yhden tähden Samille tai Nikkilälle.
katotaan meneekö Ojasen 700 rikki tällä kaudella, itse vähän epäili 957:n lähetyksessä ;D

On se kumma kun mikään ei kelpaa.. Kuinka paljon, sitä pitäis voittaa tms. et oltais tyytyväisii:)
Ja mä veikkaan, et Jannen 700 menee rikki jo lauantaina, kun kerta pisteitä on jo nyt 698...
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Blade

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
  • Terve sielu Ruumiissa
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #26 : Marraskuu 03, 2006, 08:34:53 »
Mielenkiintoinen tämä huhu, joka tuolla Jatkiksen puolella tuli esiin: Straka siirtymässä pukinkontissa Jokruihin... Saattaa olla ihan villi huhu, mutta silti mielenkiintoista etenkin kun seurasi Strakan penkinpäässä istumista Hakametsässä.
::Born to Lose ~~ Live to Win::

Poissa nenimein

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Tampereelta nääs
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #27 : Marraskuu 03, 2006, 10:06:20 »
hieno peli oli, tosin ei Tappara nyt niiiiin hyvä ollut, Lukko oli vain todella surkea ekan erän puolivälin jälkeen. toisen erän alussa oli nähtävissä jotain vastusta, mutta sekin loppui lyhyeen. yv on kyllä huomattavasti parantunut.

kiva oli katsoa rentoa pelaamista, itse olisin antanut yhden tähden Samille tai Nikkilälle.
katotaan meneekö Ojasen 700 rikki tällä kaudella, itse vähän epäili 957:n lähetyksessä ;D

On se kumma kun mikään ei kelpaa.. Kuinka paljon, sitä pitäis voittaa tms. et oltais tyytyväisii:)
Ja mä veikkaan, et Jannen 700 menee rikki jo lauantaina, kun kerta pisteitä on jo nyt 698...

ymmärsit kyllä nyt ihan väärin. olen/olin enemmän kuin tyytyväinen voittoon. totesin vaan, että vastus ei ollut niitä vaikeimpia koska Lukon esitys oli 90% ajasta surkeaa.
~~Kun treenataan 14 kertaa viikossa, ei liekkiä ole kuin kuumailmapuhaltimessa mailaa käyristäessä -Ville~~

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #28 : Marraskuu 03, 2006, 12:13:35 »
hieno peli oli, tosin ei Tappara nyt niiiiin hyvä ollut, Lukko oli vain todella surkea ekan erän puolivälin jälkeen. toisen erän alussa oli nähtävissä jotain vastusta, mutta sekin loppui lyhyeen. yv on kyllä huomattavasti parantunut.

kiva oli katsoa rentoa pelaamista, itse olisin antanut yhden tähden Samille tai Nikkilälle.
katotaan meneekö Ojasen 700 rikki tällä kaudella, itse vähän epäili 957:n lähetyksessä ;D

On se kumma kun mikään ei kelpaa.. Kuinka paljon, sitä pitäis voittaa tms. et oltais tyytyväisii:)
Ja mä veikkaan, et Jannen 700 menee rikki jo lauantaina, kun kerta pisteitä on jo nyt 698...

ymmärsit kyllä nyt ihan väärin. olen/olin enemmän kuin tyytyväinen voittoon. totesin vaan, että vastus ei ollut niitä vaikeimpia koska Lukon esitys oli 90% ajasta surkeaa.

Olisiko mitenkään mahdollista, että Tapparan hyvä liike ja av/yv-peli sai raumalaiset näyttämään huonoilta?
Janne rikkoo tuon rajan(700pist. mitä kukaan muu ei tule enää rikkomaan tulevaisuudessa) tauon jälkeen paikallispelissä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2006, 16:04:23 kirjoittanut FORTUNA »
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa nenimein

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Tampereelta nääs
    • Profiili
Vs: Tappara-Lukko 02.11.06
« Vastaus #29 : Marraskuu 03, 2006, 16:02:26 »
osittain oli hyvää YVn ansiosta, mutta Lukko oli surkea. kyllä Tapparakin takkusi ekassa erässä, mutta sitten luistin alkoi kulkemaan.

eikä kannata ottaa Ojaseen kohdistunettu " kritiikkiä" liian vakasti, se oli varmaankin _herja_,  tuo heitto Jannen taholta.
~~Kun treenataan 14 kertaa viikossa, ei liekkiä ole kuin kuumailmapuhaltimessa mailaa käyristäessä -Ville~~