Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Jokerit-Tappara 30.12.13 (Ma)

<< < (5/7) > >>

vepsu:
Kyl mä ainakin löysin. Klikkaa ruudun sivulla urheilu ja sen jälkeen sm-liigan logoa ja ihan vasemmalla on huippuhetket ottelusta Jokerit-Tappara 30.12.

vepsu:

--- Lainaus käyttäjältä: vepsu - Joulukuu 31, 2013, 11:53:19 ---Kyl mä ainakin löysin. Klikkaa ruudun sivulla urheilu ja sen jälkeen sm-liigan logoa ja ihan vasemmalla on huippuhetket ottelusta Jokerit-Tappara 30.12.

--- Lainaus päättyy ---
Sori kun hätäilin. Sehän oli tallenne koko ottelusta. Ei löydy tosiaan maalikoostetta.

Limutus:
Selvin asia, joka matsista mieleen jäi oli Palolan pelillisen ilmeen hiipuminen ilman Jormakkaa. Ollin on nähtävästi paljon helpompi pelata, kun ei tarvitse kiekon kanssa tehdä pitkiä kuljetuksia, vaan antaa pienten miesten pyörittää ja itse hakeutuu vetosektorille odottamaan tarjoilua.

Jokohan se Malisen yv-vastuu loppuisi...

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: Limutus - Joulukuu 31, 2013, 13:46:55 ---Selvin asia, joka matsista mieleen jäi oli Palolan pelillisen ilmeen hiipuminen ilman Jormakkaa. Ollin on nähtävästi paljon helpompi pelata, kun ei tarvitse kiekon kanssa tehdä pitkiä kuljetuksia, vaan antaa pienten miesten pyörittää ja itse hakeutuu vetosektorille odottamaan tarjoilua.
...

--- Lainaus päättyy ---
En usko tuohon. Palola oli suunnilleen läpimätä koko ottelun. Paras esimerkki oli 1 vs 1 -tilanne Mannista vastaan toisessa erässä, kun lähtivät suunnilleen rinta rinnan liikkeelle punaiselta ja Palolan olisi pitänyt vain polkea ulkokautta ohi, niin sinisen jälkeen himmasi ja koitti jotain harhautusta, joka ei ollut lähelläkään onnistua. Samaa ponnettomuutta oli Palolalla koko pelin. Enemmän siis laittaisin väsymyksen kuin Jormakan poissaolon piikkiin.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Väsyneet Kädet - Joulukuu 31, 2013, 13:54:00 ---Paras esimerkki oli 1 vs 1 -tilanne Mannista vastaan toisessa erässä, kun lähtivät suunnilleen rinta rinnan liikkeelle punaiselta ja Palolan olisi pitänyt vain polkea ulkokautta ohi, niin sinisen jälkeen himmasi ja koitti jotain harhautusta, joka ei ollut lähelläkään onnistua. Samaa ponnettomuutta oli Palolalla koko pelin. Enemmän siis laittaisin väsymyksen kuin Jormakan poissaolon piikkiin.

--- Lainaus päättyy ---

Kotipeleissä Palolaa seuranneet (jotka ovat suht lähellä Rautakorpea) muistanevat, että Rautakorpi huutaa melkein joka kerta vastaavissa tilanteissa "Luistele" koska tuo Palolan luistelu on yksi niistä piirteistä joilla pääsee irti/ohi miehistä heittämällä. Senpä takia tuo "oikominen" viittaa painaviin jalkoihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta