Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 27.12.13 (Pe)

<< < (3/6) > >>

jallu_tane:
Taidetaan päästä komeesti yli 6k:n katsojan tänään, kun katselee lippupalvelun katsomokarttaa. Noh, ei muuta ku hallille pikku hiljaa.

grassinen:
Kyllä päästiin yli 6500 katsojaan, hyvä perjantai.
Mitäs mitäs, kyllä Tappara vyöry taas miten päin vaan pujottelukeppien läpi ensimmäisen erän, mutta tehottomuus ja Zapolskin onnikin vaan piti lukemat tasoissa, toisesa erässä pelattiin kendoo ja tuomarit oli taas karseista tänään (tosin todella vähän vihelsivät, että kai sekin parempi kun käsittämättömiä jäähyjä tukkukaupalla, mutta kyllä mua riso toi Lukon roikkuminen selässä ja puolisika kokoajan, kyllä se taitaa olla niin et Tappara pelaa liigan yhtä puhtainta peliä, vaikka ei kukaan muu kun Tappara sitä myönnä).

Kolmannessa erässä tuli sitten sitä nannaa, Palolan ketju pari häkkiä ja tyhjiin vielä Chiodon hyvän mailapelin ansiosta nappas syöttöpisteenkin (nollapelin lisäks).
Ei tässä nyt kauheesti ongelmia näy pelissä sillain, kaikki ulkkarit nyt tuli nähtyä sit (uudet) hakametsässä, Chiodosta tykkään, ei pelota yhtään kun menee maalin taakse, aivan eri planeetalta mailan kanssa kun Metsola ja kovasti osallistuu peliin muutenkin, hieno et onnistu kotiyleisön edessä. Nyt on maalivahti osasto kunnossa, voi sanoo, ei pitäis mestaruuden kaatua siihen.

Pakeista Bailen kyllä kaksinkamppailuissa mielestäni oli ongelmissa, mutta toivottavasti sekin vielä paranee, muuten hemmossa ei mitään vikaa ole.
Heh oli muuten kakkoserässä melkonen pommitusvaihto, taisi pistää Nemo, Sawada ja Green vuoronperään melkoset niitit johki 30sekunnin väliin, kyllä yleisö tykkäs :).

Kolmas erä tosiaan, entiä kai se tuotti tulosta kun näytti JR vaihtaneen Greenin ja Malisen paikkoja, ainakin ne maalit tuli. Vähänen YV oli taas vaihteeks tehotonta, mutta alivoima toisaalta oli loistavaa.

Lukko oli PASKA ja tuomareista en pitänyt, mutta harvemmin pidän.

Hyvä Tappara, tästä on hyvä jatkaa heti huomenna :).

KILO:
Huh, olipahan hyvä peli. Paljon hyviä tilanteita, taklauksia, lopulta myös maaleja ja mikä tärkeintä voitto.

Olen siinä eri mieltä, että Lukko olisi ollut sontaa. Me oltiin tänään itse niin hyviä, ettei Lukko oikeastaan saanut peliään kuntoon kuin ylivoimalla, jolloin oli pariin otteeseen lähellä maalintekoa. Chiodo torjui hyvin. Ehkä hieman teatraalisesti, muttei vaikuttanut epävarmalta vaikka tyyli oli sen suuntainen. Tappara-pakit paineisti tänään hyökkäyspäässä oikein hyvin ja rohkeasti. Tätä harvemmin nähdään Tapparan pelissä. Tämä näkyi ylipäätään koko joukkueessa kovana luisteluna, sillä liike oli todella lennokasta. Tämä tuntui sekoittavan Lukon peliä.

Sasha-18:
Ottelu oli yllättävän hyvätasoinen, tauon jälkeisessä ottelussa kun voi käydä miten vain. Maalipaikkoja Tapparalla oli runsaasti, mutta Zapolski piti pelin tiukkana. Tapparan puolustuspelaaminen näyttää kyllä todella hyvältä.

tonizzz:
Ai että miten viihdyttävä peli mun silmään. Taklauksia, tunnetta. Sawada on mies joka sulatti mun sydämmen ensimmäisessä vaihdossa pommeillaan, taisi tulla 3 erittäin kovaa taklausta. Hieno oli myös seurata koko 3. ketjua josta ei kokemusta puutu. Yhdessä vaiheessa nähtiin jotain erittäin harvinaista Tapparan joukkueelta. Ikinä en varmaan ole tälläistä nähnyt. Nieminen - Green - Sawada taklasi koko vaihdon ajan todella hyvin. Tässä samanlaista toimintaa: http://youtu.be/bmsccq2W7ZY?t=55s , linkki youtubeen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta