Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 14.12.13 (La)

<< < (4/16) > >>

Suoraman Sevon:

--- Lainaus käyttäjältä: Labrys - Joulukuu 14, 2013, 12:21:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Suoraman Sevon - Joulukuu 14, 2013, 11:50:29 ---Kaverit soittelee baariin katteleen, sitten yksi soittaa että nyt ois kolmenkybän lippu vapaana, ei tarvi maksaa mitään...mutta kun ei kiinnosta koko hemmetin sirkus...yhtä vähän tolla on jääkiekon kanssa tekemistä kuin Cheekin keikalla musiikin..

--- Lainaus päättyy ---
No joo, eikös noi hallit tullu myöhemmin jne. Itse ostin liput jo ensimmäisenä päivänä ku alettiin myymään. Ostin veljellekin lipun, mutta eilen sano ettei viitti tulla paleleen, no kyllä lipulle ottaja löyty. Ihan mitä kukin arvostaa, mutta itse haluan olla mukana, tätä on odotettu ku joulua.  :P

--- Lainaus päättyy ---
Toki mää siis oon menossa Höyryyn pelin kattoon...ja varmaan on hieno tapahtumana..jos tykkää..

Corkscrew:
Tää on sama kuin Florida Panthers -peli joku vuosi sitten. Totta vitussa mennään paikalle kun tällaista järjestetään, vaikka tiedossa on ettei ehkä ihan yhtä hyvä paikka ole seurata peliä kuin Hakametsässä rivi 10. Kyynisyys pitää unohtaa, tämä on elämys eikä aina tarvitse analysoida otsa kurtussa joka nyanssia. Come on, kiekko jäähän!

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: grassinen - Joulukuu 14, 2013, 14:12:24 ---Toivottavasti Mäkinen ja Bailen onnistuu tossa parissa, hyvä tapahtuma varmasti tulossa. Harmi kattoa se kotona, mutta itsepähän valitsin olla ostamatta lippua ajoissa kun ei oikein napannut, nyt jo nappais, mutta olkoon.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan siellä vielä hyvä kasa paikkoja vapaana ja Tapparan fanipäädystäkin jonkin verran, joten ei muuta kuin ostamaan!

4_TRA:
Vielä mahtuu, Tapparan fanipäädyssä D1:ssä on pari riviä A:n puoleisella sektorilla sekä muualla D:ssä kymmenkunta paikkaa.

Vilttitossu:
Kun ei Ratinaan paikanpäälle pääse, ni onko Höyry vai Vanha Posti parempi paikka katsoa? Vai joku muu, mikä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta