Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

CHL - The Champions Hockey League

<< < (16/31) > >>

8onsekova16:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Elokuu 19, 2014, 14:50:32 ---Kyllä markkinointi koko CHL:n suhteen on taas mielestäni lasten kengissä. Mielestäni olen aika hyvin Tapparan asioista perillä, mutta peli Stavangeria vastaan viikolla tuli kyllä "puskista". Sen taas tiesin että Bern tulee kylään lauantaina.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin Ilves ja JYP peleissä tuota mainostettiin useampaan otteeseen, lisäksi Tapparalta tulleissa sähköposteissa ollaan pelistä puhuttu useaan otteeseen. En ymmärrä miten tuollaista sitten pitäisi mainostaa? Jos käyt peleissä/muuten olet kiinnostunut niin en ymmärrä miten voi olla kyseinen peli mennyt ohi. Itse olen nähnyt ainakin 10 Mainosta kesän ja alkavan syksyn aikana.

peterra:
Vaikeahan uutta tuotetta on markkinoida, mutta onnistumista auttaa paljon, jos yleisökin löytää paikalle. Just nyt näyttää vähä siltä, että yleisö ei oo löytämässä hallille :D

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Elokuu 19, 2014, 20:40:49 ---Vaikeahan uutta tuotetta on markkinoida, mutta onnistumista auttaa paljon, jos yleisökin löytää paikalle. Just nyt näyttää vähä siltä, että yleisö ei oo löytämässä hallille :D

--- Lainaus päättyy ---

Lippupalvelun kartasta ei kannattane liikaa johtopäätöksiä vetää - ainakaan minulle ei jostain syystä tullut edes mieleen, että noihin myydään paikkalippuja vaan luulin, että mennään harjoituspelien systeemillä. En siis ole itse pitänyt sen vuoksi kiirettä lipun ostamisella. Ja päivittäin tulee tätä keskustelupalstaa luettua ja molemmat kotiharkkamatsitkin oon käyny katsomassa, mutta en tiedä miten oon missannut. Oliko näihin muuten viime vuonnakin paikkaliput, kun ei enää muista?

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Elokuu 19, 2014, 14:23:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Elokuu 19, 2014, 14:07:52 ---Kovin tyhjältä näyttää Hakametsä torstaina ainakin toistaiseksi :D Saa nähdä, että löytääkö yleisö tuonne ollenkaa :)

--- Lainaus päättyy ---

Viime vuonna yleisömäärät pyörivät 2000 katsojan rajan molemmin puolin. Silloin liput maksoivat 17,50€, nyt vain 10€. Luulisi, että noin roima alennus saisi yleisöä liikkeelle hiukan paremmin. Toisaalta näihin peleihin harva taitaa ostaa lippuaan ennakkoon.

Lauantaisen Tappara-päivän aikataulu vaikuttaa viimevuotista fiksummalta. Ohjelma loppuu viime vuoden tapaan klo 15, mutta peli alkaa siitä jo tunnin päästä eikä vasta klo 18:30 kuten viime vuonna.

--- Lainaus päättyy ---
Ja 30 € (vain) maksoi lippupaketti kaikkin Tapparan lohkovaiheen ja playoff- kotiotteluihin, samalla istumapaikalla. Aika hienoa.
Myynissä Tapparan toimistolla.
Hallille nyt kaikki. CHL sabluuna on ihan eri kuin ET.

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: 8onsekova16 - Elokuu 19, 2014, 19:33:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Elokuu 19, 2014, 14:50:32 ---Kyllä markkinointi koko CHL:n suhteen on taas mielestäni lasten kengissä. Mielestäni olen aika hyvin Tapparan asioista perillä, mutta peli Stavangeria vastaan viikolla tuli kyllä "puskista". Sen taas tiesin että Bern tulee kylään lauantaina.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin Ilves ja JYP peleissä tuota mainostettiin useampaan otteeseen, lisäksi Tapparalta tulleissa sähköposteissa ollaan pelistä puhuttu useaan otteeseen. En ymmärrä miten tuollaista sitten pitäisi mainostaa? Jos käyt peleissä/muuten olet kiinnostunut niin en ymmärrä miten voi olla kyseinen peli mennyt ohi. Itse olen nähnyt ainakin 10 Mainosta kesän ja alkavan syksyn aikana.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Kaikki tarvittava on löytynyt niinkin läheltä kuin: www.tappara.fi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta