Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

CHL - The Champions Hockey League

<< < (14/31) > >>

Axe Boobs:
Sonera muuten tarjoaa Viihde- ja kaapeliasiakkailleen CHL Total -kanavat, joilta näkyy kaikki Tapparan sekä muiden suomalaisten pelit sekä ratkaisupelit, kuluttajaystävällisen pyöreään hintaan 0 euroa / 6 kk. Muille asiakkailleen, kuten esimerkiksi minulle, joka olen heidän matkapuhelinasiakkaansa, ovat CHL Total -kanavat tarjolla heidän uudessa Sonera Viihde -nettipalvelussaan yhtä lailla ilmaiseksi. Eiköhän tuo ainakin kokeilemisen arvoinen juttu ole, joten otin käyttöön. Tästä linkistä pääsee Soneran sivuille.

Paarma:

--- Lainaus käyttäjältä: Axe Boobs - Elokuu 16, 2014, 00:28:57 ---Sonera muuten tarjoaa Viihde- ja kaapeliasiakkailleen CHL Total -kanavat, joilta näkyy kaikki Tapparan sekä muiden suomalaisten pelit sekä ratkaisupelit, kuluttajaystävällisen pyöreään hintaan 0 euroa / 6 kk. Muille asiakkailleen, kuten esimerkiksi minulle, joka olen heidän matkapuhelinasiakkaansa, ovat CHL Total -kanavat tarjolla heidän uudessa Sonera Viihde -nettipalvelussaan yhtä lailla ilmaiseksi. Eiköhän tuo ainakin kokeilemisen arvoinen juttu ole, joten otin käyttöön. Tästä linkistä pääsee Soneran sivuille.

--- Lainaus päättyy ---
No mutta johan ja hupskeikkaa! Viihdehän löytyy... Mitähän ne Maikkarilla nyt ajattelee? CHL yksinoikeudella jne...

Axe Boobs:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Elokuu 16, 2014, 00:43:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Axe Boobs - Elokuu 16, 2014, 00:28:57 ---Sonera muuten tarjoaa Viihde- ja kaapeliasiakkailleen CHL Total -kanavat, joilta näkyy kaikki Tapparan sekä muiden suomalaisten pelit sekä ratkaisupelit, kuluttajaystävällisen pyöreään hintaan 0 euroa / 6 kk. Muille asiakkailleen, kuten esimerkiksi minulle, joka olen heidän matkapuhelinasiakkaansa, ovat CHL Total -kanavat tarjolla heidän uudessa Sonera Viihde -nettipalvelussaan yhtä lailla ilmaiseksi. Eiköhän tuo ainakin kokeilemisen arvoinen juttu ole, joten otin käyttöön. Tästä linkistä pääsee Soneran sivuille.

--- Lainaus päättyy ---
No mutta johan ja hupskeikkaa! Viihdehän löytyy... Mitähän ne Maikkarilla nyt ajattelee?

--- Lainaus päättyy ---
Tuskin mitenkään kovin pahalla ajattelevat. Heidänhän kuitenkin CHL-oikeudet ovat ja itse ovat ne eteenpäin myyneet Soneralle. Kai tällä diilillä tavoitellaan mahdollisimman suurta näkyvyyttä sarjan avauskaudelle, jotta se vakiinnuttaisi suosiotaan ja sillä voisi rahastaa myöhemmin. Tai näin ainakin arvelin MTV:n johtoportaassa ajatellun.

Paarma:

--- Lainaus käyttäjältä: Axe Boobs - Elokuu 16, 2014, 00:52:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Elokuu 16, 2014, 00:43:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Axe Boobs - Elokuu 16, 2014, 00:28:57 ---Sonera muuten tarjoaa Viihde- ja kaapeliasiakkailleen CHL Total -kanavat, joilta näkyy kaikki Tapparan sekä muiden suomalaisten pelit sekä ratkaisupelit, kuluttajaystävällisen pyöreään hintaan 0 euroa / 6 kk. Muille asiakkailleen, kuten esimerkiksi minulle, joka olen heidän matkapuhelinasiakkaansa, ovat CHL Total -kanavat tarjolla heidän uudessa Sonera Viihde -nettipalvelussaan yhtä lailla ilmaiseksi. Eiköhän tuo ainakin kokeilemisen arvoinen juttu ole, joten otin käyttöön. Tästä linkistä pääsee Soneran sivuille.

--- Lainaus päättyy ---
No mutta johan ja hupskeikkaa! Viihdehän löytyy... Mitähän ne Maikkarilla nyt ajattelee?

--- Lainaus päättyy ---
Tuskin mitenkään kovin pahalla ajattelevat. Heidänhän kuitenkin CHL-oikeudet ovat ja itse ovat ne eteenpäin myyneet Soneralle. Kai tällä diilillä tavoitellaan mahdollisimman suurta näkyvyyttä sarjan avauskaudelle, jotta se vakiinnuttaisi suosiotaan ja sillä voisi rahastaa myöhemmin. Tai näin ainakin arvelin MTV:n johtoportaassa ajatellun.

--- Lainaus päättyy ---
Nojuu. Boxin ulkopuolelta jos ajattelee, niin sitä jotain Soneran asiakasta varmasti ärsyttää tällä hetkellä kun osti MTV Totalin kun sieltä ne CHL:tkin näkee. Yhtäkaikki, hieno juttu tämä.

eetoli:
Ootteko jostain löytäneet Tapparan CHL-otteluiden televisiointiaikatauluja? Ainakin MTV3:n ohjelmatiedoissa näyttää siltä, ettei kaikkia CHL-otteluita näytetä. Tällä kertaa Tapparan avauspeli jää televisioimatta ainakin tämän hetkisten tietojen mukaan.

Itse meinasin ostaa tuon kuukauden setin valioliigaa ja CHL:n alkupelejä varten, mutten vielä tehnyt hankintaa, kun ei vielä näe mikä peli televisioidaan ja mikä ei... Mielenkiintoista on nähdä, kuinka tosissaan seurat uskaltavat CHL:ään satsata, kun jatkossa siitä voi tulla tuloja takaisinpäinkin. Nythän se ei välttämättä vielä mikään kultakaivos ole... Jos hype saadaan päälle niin sitä myöden CHL:n paaluttaminen jääkiekkokuluttajan arkeen voi onnistuakin. Itse ehkä suhtaudun pikkuisen skeptisesti, kun on taloudellisesti hankalat ajat kuluttajille ja lisänä päälle lukematon määrä liigaviihdettä ja EHT-tour siihen päälle. Sitten tulee tietysti tuo Jokerit ja KHL -kuvio, jonka uskon kuitenkin kääntyvän CHL:n voitoksi suomikuluttajien osalta.

Hyvästä jääkiekkoviihteestä voittavat kaikki, joten hyvä CHL-startti olisi myös meille mukava lisä tähän liigakauden lämppäriksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta