Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Haluatko palstaan ns. karma-pisteet?

<< < (4/5) > >>

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: T-a-p-p-a-r-a - Heinäkuu 26, 2008, 16:03:46 ---Koska nämä karma-pisteet tulevat, eikös tuo voitto nyt tullut?

--- Lainaus päättyy ---

Jos häviävän pieni osa 1058 rekisteröityneestä käyttäjästä on vaivautunut äänestämään, ja heistäkin puolet on joko suoraan vastaan tai heille se on aivan sama (lue: ei tuo mitään lisäarvoa palveluun), niin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että pysykööt jatkossakin poissa. Kuuluu luokkaan tarpeettomat kilkkeet yhdessä hymiöiden ja avatarien kanssa.

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Heinäkuu 28, 2008, 11:37:34 ---Jos häviävän pieni osa 1058 rekisteröityneestä käyttäjästä on vaivautunut äänestämään, ja heistäkin puolet on joko suoraan vastaan tai heille se on aivan sama (lue: ei tuo mitään lisäarvoa palveluun), niin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että pysykööt jatkossakin poissa. Kuuluu luokkaan tarpeettomat kilkkeet yhdessä hymiöiden ja avatarien kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Kuuluuko tämäkin sarjaan "neuvoa-antava-äänestys". Vähän niin kuin takavuosien EU-jäsenyys-äänestys? Päättäjät pelkäsivät, että EI-äänet voittaisivat jonka vuoksi äänestyksestä ei tehty sitovaa.
Noo mulle tämä on myös aivan sama ja ylläoleva äänestysprosentti tosiaankin tekee äänestystuloksesta mitätöidyn, ainakin vielä tässä vaiheessa.

Ljpp:
Itseasiassa äänestystuloshan ei riitä yksimieliseen enemmistöön, vaikka Kyllä -ääniä saatiinkin enemmän kuin Ei -ääniä. Kokonaismäärä jäi kuitenkin alle 50%:n. Asia on harkinnassa. Sikäli kuin tekninen ylläpitäjä (joka en ole minä) pystyy yrittäjän arjeltaan laittamaan paukkuja palstan kehitykseen, niin vireillä on huomattavasti mielenkiintoisempi ja merkittävämpi asia kuin karmapisteet. Mutta en puhu siitä enempää, ennen kuin tiedän että puheet pystytään toimittamaan alkavalle kaudelle.

jtv:
Kun nyt tekniikan puolelle mentiin, niin karmapisteethän ovat teknisesti vain pari klikkausta ylläpitovalikoista, joten voisiko olla jossain välissä paikallaan pieni testijakso foorumia karmapisteillä? Epäilen, että valtaosalle karmapisteet eivät sano terminä yhtään mitään, tällä tavalla saisi asiaa edes hieman konkreettisempaan muotoon. Sen jälkeen voisi olla enemmän selviä mielipiteitä suuntaan tai toiseen.

Keyman:
Suoraan sanottuna täysin turha koko pisteytys. Mitä enemmän tunnet palstalaisia henkilökohtaisesti, sitä enemmän karmapisteitä. Näin se menisi ja sillä ei taas ole mitään tekemistä kirjoittajan sisällöntuotannon mielekkyyden kanssa. Odotan paljon suuremmalla mielenkiinnolla Ljpp:n "mainostamaa" suurempaa uudistusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta