Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-SaiPa 01.11.13 (Pe)

<< < (3/4) > >>

Miksa:
Kummallista narinaa taas tosta pelin viihteellisyydestä. 11 kotipeliä joista 8 voittoo, eikö siinä viihdy! Olisko kivempi kattella Umin ja Lucen passailevan toisillensa loputtomia syöttöketjuja ja lähtee hallilta riemumielin tappio niskassa, kun oli ne väriläiskät joita seurata. Viikkopeli on viikkopeli. Ihmiset joutuu käymään vuorotöissä tai kauempaa tulevat ei raskaan viikon jälkeen jaksa lähtee töistä suoraan peliin. Pitää vähän ymmärtääkin.

Saipa taputeltiin suohon, noustiin sarjassa toiseksi, hävittiin lokakuussa kaks kertaa ja kerran jatkoilla. Oltaisko edes hetki tyytyväisiä.

Vilttitossu:
Onko Miksalla sisälukutaidossa jotain vikaa, vai haluutko vaan alottaa provoilun? Luepas uudelleen toi mun teksti ja ihan ajatuksella, ni saattaa aueta sullekin. Kyse ei ollu minun tai sinun viihtymisestä tuolla hallissa, vaan niiden 2000 tuhannen random kävijän, keitä sinne vakio fanien lisäks pitäis saada, jo ihan yleisökeskiarvotavoitteen saavuttamiseksi. Joko ymmärsit?

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Marraskuu 02, 2013, 10:36:33 --- Mun mielestä meidän joukkueesta puuttuu ne väriläiskät, joita nämä puolueettomat jääkiekon ystävät tulisivat halliin katsomaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ville Nieminen, 350 NHL ottelun Green, Viime vuonna MM-kisa joukkueen portteja kolkutellut vauhtikone Jormakka, Liigan yksi taitavimmista kiekonkäsittelijöistä Erkinjuntti, Kankaanperä, aktiivipelaajista toiseksi eniten maalejatehnyt oma kasvatti Kuusela joka teki seuraan paluun pitkän kierroksen jälkeen. En tiedä kuinka monta "väriläiskää" tänne pitäisi hommata että se miellyttäisi ihmisiä.

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Marraskuu 02, 2013, 10:57:34 ---Kyse ei ollu minun tai sinun viihtymisestä tuolla hallissa, vaan niiden 2000 tuhannen random kävijän, keitä sinne vakio fanien lisäks pitäis saada, jo ihan yleisökeskiarvotavoitteen saavuttamiseksi.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä yli 5K Saipaa vastaan on hyvä tulos perjantaille IMO. Ja olihan se nyt tiedossa, että nämä Saipa-pelit mitään el clasicoita ole. Mulle ei tuu yhtään huikeaa matsia Sputnikkeja vastaan, oli rosterissa ketä tahansa. Esim. viime kaudella nämä ottelut oli vielä surkeampia, kun ei edes tullut voittoja yhtä hyvällä prosentilla. Eikä eilinen kaudein surkein läpsyttely ollut.

Ja mää väitän että näille randomeille kelpaa voitot ihan hyvin, niin kuin itsekin kerroit, ei nämä välttämättä ymmärrä itse pelistä niin paljoa, kuin me "sohvakoutsit".

Vilttitossu:
Porkkanan kanssa erimieltä on oltava täälläkin. Pelkkä nimi selässä kun ei niitä ihmisiä näytä sinne halliin tuovan. Nieminen on ollu koko kauden umpisurkea. Kankaanperä ei ole päässy edes viime kauden tasolle, Erkinjuntin tehot myös aivan kateissa. Green voi olla vielä tulevaisuudessa tehokas, ja tuoda väkeä, saa nähdä... Edelleen olen sitä mieltä, että Tamperelaiset satunnaiset kiekkokatselijat haluavat nähdä kiekollisesti taitavia pelaajia ja heidän taiturimaisia suorituksiaan. Sellasia säkenöiviä tähtiä ei meillä ole, koska Tappara pelaa Lappeenrannassa lanseerattua kusipääkiekkoa, joka perustuu lähinnä kovaan työntekoon, ei yksilöiden korkeaan taitotasoon. Ja sinä kuka aiot seuraavaks sanoa, että kyllä siellä taitoa on, mm. EJ ja Järvinen, ni joo, kyllä on, mutta säkenöivätkö nämä tähdet niin kirkkaasti, että saadaan nämä "tavalliset Virtasetkin" aktivoitua tulemaan heitä katsomaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta