Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Yleisömäärät 2013-2014

<< < (28/37) > >>

Trafan:
Mikki on tyytyväinen
AL haastatteli Tapparan toimitusjohtaja Mikko Leinosta voitollisen Kärpät-ottelun jälkeen ja kyseli yleisömääristä ja taloudellisesta tilanteesta.
- 5 525 katsojaa on erittäin hyvä tiistaipelin yleisömäärä.
- Perjantain pelipäivät ovat parhaita, mutta valitettavasti kaikkia pelejä ei voi pelata perjantaisin.
- Yhteistyökumppanimyynnin ansiosta Tappara menee hieman paremmassa kurssissa kuin viime vuonna.
- Tapparalla on uusia keinoja yleisön houkuttelemiseksi otteluihin, esim. lapsille suunnattua ohjelmaa 8.2.
AL: Mikä on, kun edes kärkikamppailu ei vedä Hakametsää täyteen?

tonizzz:
Laskekaas joku kans Tapparan yleisökeskiarvo koska mä en luota Liigan ilmoittamiin lukuihin. Liiga ilmoittaa että open ice pelin kanssa 4968 ja mun laskujen mukaan 5060 ilman open icea?

sant3ri:

--- Lainaus käyttäjältä: tonizzz - Helmikuu 03, 2014, 16:36:31 ---Laskekaas joku kans Tapparan yleisökeskiarvo koska mä en luota Liigan ilmoittamiin lukuihin. Liiga ilmoittaa että open ice pelin kanssa 4968 ja mun laskujen mukaan 5060 ilman open icea?

--- Lainaus päättyy ---

Tapparan KOTIpelien keskiarvo liigan sivujen mukaan 5688. Tohon laskettuna Open ice.
Ilman Open Icea 5280.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: sant3ri - Helmikuu 03, 2014, 16:48:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tonizzz - Helmikuu 03, 2014, 16:36:31 ---Laskekaas joku kans Tapparan yleisökeskiarvo koska mä en luota Liigan ilmoittamiin lukuihin. Liiga ilmoittaa että open ice pelin kanssa 4968 ja mun laskujen mukaan 5060 ilman open icea?

--- Lainaus päättyy ---

Tapparan KOTIpelien keskiarvo liigan sivujen mukaan 5688. Tohon laskettuna Open ice.

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan Tapparan kotipelien keskiarvo liigan sivujen mukaan oli monta päivää tuon 4968. Nyt näyttää taas oikein eli 5688.

tonizzz:

--- Lainaus käyttäjältä: sant3ri - Helmikuu 03, 2014, 16:48:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tonizzz - Helmikuu 03, 2014, 16:36:31 ---Laskekaas joku kans Tapparan yleisökeskiarvo koska mä en luota Liigan ilmoittamiin lukuihin. Liiga ilmoittaa että open ice pelin kanssa 4968 ja mun laskujen mukaan 5060 ilman open icea?

--- Lainaus päättyy ---

Tapparan KOTIpelien keskiarvo liigan sivujen mukaan 5688. Tohon laskettuna Open ice.
Ilman Open Icea 5280.

--- Lainaus päättyy ---
Kappas. Tuossa top 6 yleisökeskiarvot näkyi vaan 4928 mutta kun tarkemmin katsoo niin ihan oikein näyttää olevan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta