Kirjoittaja Aihe: Katsomossa vai kotikatsomossa?  (Luettu 16117 kertaa)

Poissa Täikampa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 572
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #15 : Syyskuu 27, 2013, 10:31:11 »
Jos on oikeasti varaa pistää 20 euroa vetiseen kaljaa
Lisätäänkö hallilla vettä kaljaan?

Ei ainakaan Koffin pintti-tölkkeihin, mutta törkeän kalliita ne on. Aseeton ryöstö.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2013, 10:35:04 kirjoittanut Täikampa »
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #16 : Syyskuu 27, 2013, 11:19:12 »
Jos on oikeasti varaa pistää 20 euroa vetiseen kaljaa
Lisätäänkö hallilla vettä kaljaan?
No joo, saattaa olla että liiottelin. En ole hallilla koskaan olutta juonut, joten heittoni laskettakoon epämääräiseksi, kenties harhaanjohtavaksi ja skandaalinhaluiseksi heitoksi. Se on vääristynyt kuvani tusinahanaoluen tasosta. Kai siellä ylipäätään hanaolutta on? Sinänsä olen siis huono tästä aiheesta keskustelemaan.

Olen miettinyt tätä fanituksen ja hallissa käymisen suhdetta, enkä oikein pääse lopulliseen ratkaisuun. Ehkä tämä on hyvä ketju pohtia asiaa. Selitän.

Politiikassa kuulee silloin tällöin väittämän, että jos ei äänestä, ei saa valittaa asioista. Päteekö sama jääkiekkoon tai ylipäätään seuran kannattamiseen? Saako yksilö, joka ei käy hallilla, joka ei satsaa seuraan, vaatia siltä esimerkiksi pelillisiä asioita tai haukkua peliesityksiä? Voiko vaatia vahvistuksia, jos ei kanna tuohta kassaan?  Jos näin on, tuolloinhan kannattaja on vapaa vastikkeesta.

Ymmärrän, ettei esimerkiksi huonoja arvosteluja saanutta elokuvaa kannata mennä katsomaan. Tapparan peli on tällä hetkellä vähän kuin huono elokuva. Oikeastaan jokaisen joukkueen otteet on. Mutta seuraan pitäisi olla syvempiäkin siteitä kuin se, onko otteet hyvät vai huonot. Tilanne on kinkkinen monesta syystä. Eniten esiin nouseva syy on lippujen hinnat. Totuus kuitenkin on, että aika halvalla sinne halliin pääsee vaikka seisomapaikalle, jolloin puntariin joutuu omat mieltymykset ja kyvyt. Onko kannattaja, siis kannattaja, ei kuluttaja, täysin oikeutettu odottamaan parempia otteita ja jäämään kotiin, parhaassa tapauksessa seuraamaan ottelua televisiosta?
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #17 : Syyskuu 27, 2013, 11:33:26 »
Minä olen kovasti erilaisten olusten ystävä. Eipä ole koskaan jäänyt oluttuoppi juomatta. Paitsi tiistaina. Otin Hemingwayssissä ison koffin, en tiedä mikä siinä oli vialla, vettä ei kyllä ollut todella lisätty, mutta jokin siinä oli pielessä ja pahasti, juomatta jäi. Eipä sillä, aina ennen ollut Hakametsässä ihan perushyvät juomat, mutta jokin oli todella viimeksi pielessä. Muita ketkä kittasi kaljaa Hemingwaysissä?

Sitten ihan aiheeseen. Aina (ellei jotain aivan pakottavaa ilmaannu) väännän itseni halliin kun kotipeli on, on lähiaikoijen menestys ollut millainen hyvänsä.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #18 : Syyskuu 27, 2013, 12:00:01 »
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
Vastaus: kausari on joten kotipelit hallissa. Ei ole edes käynyt mielessä ostaa maksukanavia tai streamejä kiekkoon... muita lajeja varten kylläkin.

Olut ihmettelyyn, hanaolutta ostan kaudessa pari tuoppia. Ja hycällä prosentilla jää kesken juomatta! Syy on se että jostain syystä hanasta laskettu olut maistuu aivan kamalalta hallilla. Liekö liian huono vaihtuvuus vai toimitetaanko hallille epäkuranttia tavaraa vai onko hallin sisäilma haitallinen oluelle. Pullo tai tölkkituotteita en osta hallilta.

Onneks joku siivos tuota otteluketjua mutta seuraavaan pitää silti kommentoida täällä kun tähän ketjuun siirtyny:
Mä en jaksa ymmärtää 4TRAn viestiä, että kritiikkiä ei saisi esittää. Jos ajatellaan että hankkii kirjoitusoikeudet tällaiselle palstalle ja seuraa sitä aktiivisesti, niin ilmeisen kovasta Tappara-henkisyydestä se kertoo.
Koeta nyt vaan jaksaa ymmärtää, vai eikö kritiikkiä saa esittää palstakirjoittelusta. Kritisoin nyt sinun vastauksesi perusteella kirjoitetun ymmärtämistäsi, vedät asian nippuun liian on/off tyylillä.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #19 : Syyskuu 27, 2013, 12:00:51 »
Meikäläinenkin aina hallilla kun vaan opiskelijbudjetti ja omat harrastukset antavat myöten. Käytännössä tämä tarkoittaa 15-20 runkosarjamatsia kaudessa. Paikallismatseja ja pleijareita onkin pakko harkita vähän tarkempaan, kun ei ole opiskelija-alennuksia, mutta viime keväänä tuli siltikin käytyä ratkaisevimmat ottelut katsomassa, mm. kaksi finaalia Hakametsässä. Kausaria ei ole, koska tiedän etten liikuntaharrastusteni vuoksi todennäköisesti ehtisi käymään niin monessa pelissä, että se kannattaisi.

Vieraspelit radiosta, pubista tai ilmaisstreameista mahdollisuuksien mukaan.

Tämän alkukauden aikana olen raahannut Hakametsään jo pari kaveria, jotka eivät ole ennen juurikaan käyneet kiekkoa katsomassa, ja jatkossa yritän jatkaa samaa ja haalia paikalle lisääkin kavereitani ja saada innostumaan peleissä käymisestä. Kannustan muitakin yrittämään samanlaista, jotta saataisiin katsomoon lisää porukkaa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2013, 12:04:48 kirjoittanut axe86 »

Poissa vasenpakki

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 127
  • Respect the bluelines.
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #20 : Syyskuu 27, 2013, 12:01:53 »
Mä en voi käsittää millään en sitten millään tätä lippuhinnoittelu polittiikkaa! Kertokaa joku markkinataloudesta jotain tietävä nyt faktoja pöytään.
Ajatellaan, että lippu maksaa kekimäärin vaikka 20€/kpl lippuja myydään 3000kpl lipputuloista saatu ansio on karkeasti laskettuna 60000€
Skenaario B: Myydään lippuja vaikka 12€kpl  Lipputuloja saadaan jopa 90000€.
Voisin vaikka väittää, että halli myytäisiin välittömästi täyteen jos hinnat olisivat tätä luokkaa. Enkä usko vastaväitteitä, ennen kuiin näen tämän toteutuvan käytännössä.

Istumapaikkoihin perustuvaa hinnoitelua ei näillä hinnoilla edes tarvitsisi. Jokapaikkaan istumaan 12€. Seisomaan vaikka 10€.
Oluen hintaan juuri ei voi vaikuttaa, koska siinä onkin enemmän muuttujia matkassa.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #21 : Syyskuu 27, 2013, 12:14:07 »
Mä en voi käsittää millään en sitten millään tätä lippuhinnoittelu polittiikkaa! Kertokaa joku markkinataloudesta jotain tietävä nyt faktoja pöytään.
Ajatellaan, että lippu maksaa kekimäärin vaikka 20€/kpl lippuja myydään 3000kpl lipputuloista saatu ansio on karkeasti laskettuna 60000€
Skenaario B: Myydään lippuja vaikka 12€kpl  Lipputuloja saadaan jopa 90000€.
Voisin vaikka väittää, että halli myytäisiin välittömästi täyteen jos hinnat olisivat tätä luokkaa. Enkä usko vastaväitteitä, ennen kuiin näen tämän toteutuvan käytännössä.

Istumapaikkoihin perustuvaa hinnoitelua ei näillä hinnoilla edes tarvitsisi. Jokapaikkaan istumaan 12€. Seisomaan vaikka 10€.
Oluen hintaan juuri ei voi vaikuttaa, koska siinä onkin enemmän muuttujia matkassa.

En usko, että täyteen asti myytäisiin. Kalpa-peliin nimittäin oli liput kaikille paikoille max 15 euroa ja yleisöä oli n. 4000. Tämän lisäksi nuorisolle, opiskelijoille, eläkeläisille ja varusmiehille on liput jo muutenkin halvempia kuin 12 euroa. Siitä olen kyllä varma, että enemmän katsojia olisi halvemmilla lipuilla ja toimistolla olisikin vakavan pohdiskelun paikka, saataisiinko halvemmilla lipuilla parempi tulos oheistuottojen ansiosta. Itse uskon, että saataisiin. Jo viime kaudella ei tullut edes paikallismatseissa kertaakaan halli ääriään myöten täyteen ja jos/kun tällä kaudella jatkuu sama trendi tai mahdollisesti vielä laskevana, niin jokohan toimistolla ensi kaudeksi pohdittaisiin olisiko syytä laskea lippujen hintoja?

Tämä ei ole siis henkilökohtainen valitukseni lippuhinnoista. Minua harmittaa vain huonot yleisömäärät ja näyttää siltä ettei nykypäivänä hallia täyteen saada laskematta hintoja vaikka mitä tehtäisiin.

Tietenkin Liigalla on varmasti myös osuutensa suosion laskuun, onhan Liiga viime vuosien aikana mokannut asiassa jos toisessakin eikä imago välttämättä ole sillä tasolla mitä se oli joskus. Uskon myös, että muut lajit ovat kasvattaneet suosiotaan Suomessa, kun useissa lajeissa on menestys lisääntynyt ja tämäkin varmasti vienyt kiinnostusta jääkiekolta.

Kaikesta huolimatta Tapparan yleisömäärien kehitys verrattuna vaikkapa naapuriin on vähän huolestuttava eikä asiaa varmasti auta sekään, että naapuri on aloittanut kautensa hyvin ja tämän lisäksi ainakin esimerkiksi opiskelijaliput Ilveksellä on 10 euroa kun taas Tapparalla 11,50 euroa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2013, 12:18:08 kirjoittanut axe86 »

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #22 : Syyskuu 27, 2013, 12:14:27 »
Pitkään harkittuani kallistun vielä toistaiseksi katsomon kannalle mutta uusi halli on SAATAVA ja äkkiä ja mitä tulee lippujen hintoihin
niin itsellä ainakin on se kausari joka maksaa vissiin sen kympin per peli joten en valita hinnoista ja kaikkiin peleihin menen jos ei muuta menoa ole
eikä siihen vaikuta kuinka tappara pelaa. Hienoahan se on sekin että pelejä töllöstäkin näkee mutta ei niitä oikeen kestä kattella kun ylireteet hesan
sällit spekuloi kiakkopelejä esim: Valavuori Kortelainen ja Tikkanen ei saa....na mieluummin lähden vaikka räntäsateeseen viemään koiriani mutta tv:tä
tarvitaan markkinointiin joten hyväksyn sen vaikka siitäkin joutuu nykyään maksaan.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #23 : Syyskuu 27, 2013, 12:38:38 »
Ilman muuta katsomossa! Tosin kun juttelin asiasta toimistolla niin pistivät nelosen paketin piikkiin vaisuja katsojalukuja. Nelosen pakettia kun on mennyt kaupaksi paljon verratuna urhon vastaavaan viimevuonna.
Olivat kieltämättä myös vähän huolissaan yleisömääristä ja tunnelmasta.
Ja syytäkin, jollei katsojaluvut ala olemaan kohta lähempänä viittä kun neljää tuhatta myös Tiistaihin tulee yleisökeskiarvo tavoitteeseen kirimistä keväälle aikalailla. Toki onnistuessaan talviklassikko vai mikä nyt onkaan voi paikata aika hyvin. Mutta eipä sinnekkään vielä ole ollut mitää ryntäystä.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #24 : Syyskuu 27, 2013, 14:25:59 »
Tunnustan, että kun ennen kävin katsomassa Tappparankin kotipeinä olleet paikallispelit, niin nyt jättäydyn niiden osalta kotisohvalle katselemaan. Ilveksen kotipelit sen sijaan katson hallilla aina kun se muilta kiireiltä on mahdollista.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #25 : Syyskuu 28, 2013, 10:23:08 »
Mä en voi käsittää millään en sitten millään tätä lippuhinnoittelu polittiikkaa! Kertokaa joku markkinataloudesta jotain tietävä nyt faktoja pöytään.
Ajatellaan, että lippu maksaa kekimäärin vaikka 20€/kpl lippuja myydään 3000kpl lipputuloista saatu ansio on karkeasti laskettuna 60000€
Skenaario B: Myydään lippuja vaikka 12€kpl  Lipputuloja saadaan jopa 90000€.
Voisin vaikka väittää, että halli myytäisiin välittömästi täyteen jos hinnat olisivat tätä luokkaa. Enkä usko vastaväitteitä, ennen kuiin näen tämän toteutuvan käytännössä.

En usko, että täyteen asti myytäisiin. Kalpa-peliin nimittäin oli liput kaikille paikoille max 15 euroa ja yleisöä oli n. 4000. Tämän lisäksi nuorisolle, opiskelijoille, eläkeläisille ja varusmiehille on liput jo muutenkin halvempia kuin 12 euroa. Siitä olen kyllä varma, että enemmän katsojia olisi halvemmilla lipuilla ja toimistolla olisikin vakavan pohdiskelun paikka, saataisiinko halvemmilla lipuilla parempi tulos oheistuottojen ansiosta. Itse uskon, että saataisiin. Jo viime kaudella ei tullut edes paikallismatseissa kertaakaan halli ääriään myöten täyteen ja jos/kun tällä kaudella jatkuu sama trendi tai mahdollisesti vielä laskevana, niin jokohan toimistolla ensi kaudeksi pohdittaisiin olisiko syytä laskea lippujen hintoja?
....

Kaikesta huolimatta Tapparan yleisömäärien kehitys verrattuna vaikkapa naapuriin on vähän huolestuttava eikä asiaa varmasti auta sekään, että naapuri on aloittanut kautensa hyvin ja tämän lisäksi ainakin esimerkiksi opiskelijaliput Ilveksellä on 10 euroa kun taas Tapparalla 11,50 euroa.
Kuluttajan käyttäytyminen on vaikea ennustaa. Tuon verran ymmärrän markkinatalouden faktoja.
Noilla esimerkkihinnoilla 20€/kpl 4500 kpl tekisi myös 90000€. Tässä sitten onkin miettimistä todennäköisyydelle, 20€:lla halliin 60% katsojia vai 12€:lla 99% kapasiteetista oletus 7600 (*
Kalpa peliin oli mielestäni hyvä alennus mutta katsojamäärä 14€:lla 4159. Mahtoiko ilmaiseen Blues harkkapeliin arvioidun tulleen 4500 katsojaa.
Nyt oli Jokerit pelissä 5004 katsojaa normihinnoilla.
Noista vois päätellä vaikuttavia asioita olevan pelin taso, vuodenaika, televisiointi, säätilakin. Se mitä ei ole otettu huomioon pähkäilyssä on kausikorttilaiset jotka tuo sen tasaisen pohjakuorman. Ajatuksena lienee kuitenkin ollut ettei 12€ hinnalla olisi nykykäytännön mukaisia kausareita, toki kaikki kotipelit varmaan vois ostaa ennakoonkin.
Minä en myöskään usko että hallia myytäisiin täyteen läheskään kaikkiin kotipeleihin, ehkä kärkijoukkueita vastaan jokunen kerta
(* : Tosin eri lähteistä niin halliin mahtuu 7600 katsojaa; istumapaikkoja on 6399, seisomakatsomoon mahtuu 932 katsojaa ja VIP-aitioihin 269 katsojaa

Opiskelijalippuihin kommenttia Tappara vs Ilves. Ilves, Lippu.fi mukaan opiskelijalippu istumapaikalle on 10 eur ilman toimitusmaksua (1.5e) eli 11.50 eur ja Ilves.com kertoo että olis 8.5 eur. Tapparalla lippupalvelu 11.50 sisältää kuluja 1.5e sekä omat sivut 12.50eur kannalla.
Eli sama hinta opiskelijoille molempien internetkaupasta ... kait.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2013, 10:40:27 kirjoittanut 4_TRA »

Poissa grassinen

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1718
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #26 : Syyskuu 28, 2013, 11:05:27 »
Kyllähän Tappara tienais paremmin kun noita lippujen hintoja tarkastettaisiin ja laskettaisiin, aivan varmasti. Kyllä tiedän et se on aika monella syy ettei monessakaan pelissä käydä lippujen hinnan takia + kaiken väliaika syötävän ja juotavan hintojen takia, lapsiperheitähän tuo toki koskee suurimmalti osin.

Itse käyn halvalla peleissä, täytyy myöntää, esim tän kauden fanikausari tuli maksaan "huimat 137e" muistaakseni, toki oli viimekauden 299e kausikortti alla + 350e playoffkausari samalle paikalle josta tota hyvitystä tuli ihmeen paljon sitten tälle kaudelle. Eli ei maksa biljetti per ottelu juuri mitään. Ongelmana on itellä vaan se nyt etten ole käynyt kun ekassa Ilves matsissa tällä kaudella kotipelissä, no puolustuskin on, kun useamman vuoden sairaseläkkeen jälkeen lähdin nyt opiskeleen uutta ammattia koska krooninen selkäsairaus estää vanhan tekemisen ja lievästi sanottuna ollut elokuun puolesta välistä melkosta arkishokkia+2vko kestänyt kuumeflunssa, ei kertakaikkiaan jaksa hallille arkena kun 06:30 heräät, oot kotona 16:30-17:00 Pirkkalassa, ja sit pitää joko lainata läheltä auto jos onnistuu tai bussilla, siinä ei oikein kerkiä bussilla, auto on ainoo vaihtoehto ja aina sitä ei saa. vaikka tokihan "minä" peleissä olen irtolipuilla siitä huolimatta käynyt, eli ei tyhjillään ole paikka ;). Mutta kun tässä alkaa toi kuumeilu hellittään nyt vihdoinkin ja arkikin alkaa jo tuntua vähän tutummalta, enköhän itseni hallille saa jatkoss arki-iltoinakin suurimmalti osalta. Kyllä hallissa on aina paljon parempi meinki kun töllöstä katsomalla, vaikka toki se vaatii monilla kuten itsellä välillä melkosia ponnistuksia lähtee, mutta hyvällä pelillä se palkitaan, toisaalta jos väkisin repii ittensä väsyneenä hallille ja jotain luokatonta peliä ja turpasauna niin ei siinä kauheen hyvillä mielin ajele kotio rättiväsyneenä ja suoraan sänkyyn tyyliin.

Noh menipäs se aika henk.koht vuodatukseksi, mutta ehdottomasti Katsomossa (ei kotona).

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #27 : Syyskuu 28, 2013, 14:11:11 »
Opiskelijalippuihin kommenttia Tappara vs Ilves. Ilves, Lippu.fi mukaan opiskelijalippu istumapaikalle on 10 eur ilman toimitusmaksua (1.5e) eli 11.50 eur ja Ilves.com kertoo että olis 8.5 eur. Tapparalla lippupalvelu 11.50 sisältää kuluja 1.5e sekä omat sivut 12.50eur kannalla.
Eli sama hinta opiskelijoille molempien internetkaupasta ... kait.

Olen siis itse opiskelija ja minulla on myös opiskelijakavereita jotka ovat Ilveksen miehiä ja käyvät paljon Ilveksen peleissä. Tapparan opiskelijalippu on tosiaan halvimmillaan tuon 11,50 euroa ja Ilveksen vastaava on halvimmillaan 10 euroa (ainakin näin nämä Ilves-kaverini kivenkovaan väittivät). Nämä siis sisältävät kaikki kulut mm. netistä ostamalla ja itse tulostamalla.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2013, 14:12:59 kirjoittanut axe86 »

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #28 : Syyskuu 29, 2013, 08:51:47 »
Opiskelijalippuihin kommenttia Tappara vs Ilves. Ilves, Lippu.fi mukaan opiskelijalippu istumapaikalle on 10 eur ilman toimitusmaksua (1.5e) eli 11.50 eur ja Ilves.com kertoo että olis 8.5 eur. Tapparalla lippupalvelu 11.50 sisältää kuluja 1.5e sekä omat sivut 12.50eur kannalla.
Eli sama hinta opiskelijoille molempien internetkaupasta ... kait.

Olen siis itse opiskelija ja minulla on myös opiskelijakavereita jotka ovat Ilveksen miehiä ja käyvät paljon Ilveksen peleissä. Tapparan opiskelijalippu on tosiaan halvimmillaan tuon 11,50 euroa ja Ilveksen vastaava on halvimmillaan 10 euroa (ainakin näin nämä Ilves-kaverini kivenkovaan väittivät). Nämä siis sisältävät kaikki kulut mm. netistä ostamalla ja itse tulostamalla.
Oikaisempa hiukan kirjoituksiani:
Lippu.fi sivuilla kirjoitettuna, verkkokaupasta printtilippuna toimituskulut 0€, palvelumaksu 1,5€ kun lippu enintään 10€, pm 2,5€ kun lippu 10,01-40 €.
OPISK/ELÄK/TYÖT + palvelumaksu 10€. Alareunassa lukee että Lippujen hinnat sisältävät arvonlisäveron ja verkkokauppamme palvelumaksun, ilman toimitusmaksua.
Eli on se hinta sen 10€.

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Katsomossa vai kotikatsomossa?
« Vastaus #29 : Syyskuu 29, 2013, 14:07:00 »
Kotikatsomossa, valitettavasti. Joensuusta on paha lähteä joka kotipeliin Tampereelle  ;D. Pari kertaa kaudessa Hakametsään ja Kuopion, Lappeenrannan pelit käyn katsomassa.