Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

liiga.fi

<< < (15/16) > >>

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 17, 2014, 16:09:59 ---IS-tähtiä ei taida enää olla vaan ne on noi legendojen tähdet?
--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän ne Iltasanomista edelleen löytyy, mutta yhteistyö Liigan kanssa päättyi jo muutama kausi sitten eikä niitä siksi ole peleissä kuulutettu eikä niitä tilastoida Liigan puolesta. Tälle kaudelle tosiaan on otettu käyttöön "Legendojen tähdet" ottelun parhaille pelaajille.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Syyskuu 17, 2014, 16:17:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 17, 2014, 16:09:59 ---IS-tähtiä ei taida enää olla vaan ne on noi legendojen tähdet?
--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän ne Iltasanomista edelleen löytyy, mutta yhteistyö Liigan kanssa päättyi jo muutama kausi sitten eikä niitä siksi ole peleissä kuulutettu eikä niitä tilastoida Liigan puolesta. Tälle kaudelle tosiaan on otettu käyttöön "Legendojen tähdet" ottelun parhaille pelaajille.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös noita kuitenkin viime kaudella vielä peleissä kuuluteltu? Noh, toissakaudella ainakin. Itse luulin että nämä Legendojen tähdet korvasi IS-tähdet, mutta olin sitten väärässä.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 17, 2014, 16:29:27 ---Eikös noita kuitenkin viime kaudella vielä peleissä kuuluteltu? Noh, toissakaudella ainakin. Itse luulin että nämä Legendojen tähdet korvasi IS-tähdet, mutta olin sitten väärässä.
--- Lainaus päättyy ---

Ulkomuistista heittelin, että olisivat olleet jo pari kautta poissa, mutta vielä -13 IS-tähdet olivat mukana aivan kuten muistit. Viime kaudella eivät enää olleet (eikä mitään muitakaan tähtiä) ja täksi kaudeksi tulivat nuo legendat.

Messi:
Liigan sivuston mukaan on tapahtunut ihme. Bluesin peli meni jatkoajalle ja Blues voitti pelin 4-2.


PS Ihme ei tapahtunutkaan. Liiga on korjannut tuloksen 3-2:een.

TJ:
Kappas. Tilastot muuttunu niin, että enää ei ilmoiteta yhden alotuksen voittaneita tilaston kärjessä.  :o Nyt se on melkein kuin NHL.comin Leaders-tilastot, sillä erotuksella että NHL:ssä Leaders-listalle pääsee kun kaavit tarpeeksi suuren osuuden joukkueen aloituksista, Liigan tilastoissa Tapparan tilaston kärjessä on Masi Marjamäki, 83,3% ja kuusi aloitusta. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta