Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

liiga.fi

<< < (7/16) > >>

baldie:
Löytyykö mistään saittia, missä olisi tilastot kunnossa? Toihan on niin järkyttävää kuraa, ettei mitään rajaa..

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Tammikuu 21, 2014, 22:36:01 ---Löytyykö mistään saittia, missä olisi tilastot kunnossa? Toihan on niin järkyttävää kuraa, ettei mitään rajaa..

--- Lainaus päättyy ---

Tuolta löytyy jotain dataa
http://tilastot.me/

axe86:
Enää ei näy liigan sivuilla edes yleisömääriä peleistä. Alkukaudesta näkyi sentään ne. Kehityssuunta on hämmästyttävä.

Korjaus: Näemmä näkyy osasta matseista, mutta ei kaikista. Ei edes monta päivää ottelun päättymisen jälkeen. Paljonko esimerkiksi mahtoi olla lauantain Ilves-HPK -matsissa yleisöä? Kyllä minua kiinnostaisi nuo asiat. Liigaa näköjään ei.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Tammikuu 21, 2014, 23:34:47 ---Enää ei näy liigan sivuilla edes yleisömääriä peleistä. Alkukaudesta näkyi sentään ne. Kehityssuunta on hämmästyttävä.

Korjaus: Näemmä näkyy osasta matseista, mutta ei kaikista. Ei edes monta päivää ottelun päättymisen jälkeen. Paljonko esimerkiksi mahtoi olla lauantain Ilves-HPK -matsissa yleisöä? Kyllä minua kiinnostaisi nuo asiat. Liigaa näköjään ei.

--- Lainaus päättyy ---

Surkeaa on, kun edes perustilastot ja tiedot eivät ole kunnossa. Ja tämän softan piti olla Liigan tilastovastaavan mukaan paras minkä on koskaan nähnyt. No itse kyllä haluaisin nähdä pohjois-amerikkalaistyylistä tilastointia, jossa peli on pilkottu pieniin osiin.

Aamulehden mukaan Ilves-HPK pelin yleisömäärä oli 4534.

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Tammikuu 21, 2014, 23:57:58 ---Ja tämän softan piti olla Liigan tilastovastaavan mukaan paras minkä on koskaan nähnyt.

--- Lainaus päättyy ---

Korjataan nyt sen verran, että tämä ei ole se uusi softa josta puhutaan, vaan se on edelleenkin työn alla. Uusi sivusto ja uusi tilastojärjestelmä oli kait tarkoitus julkaista jo aikoja sitten, mutta taitaa lanseeraus näemmä venyä aika pitkälle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta