Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SaiPa-Tappara 24.10.06

<< < (2/7) > >>

Limutus:
Itse olisin lisäämässä Enlundin vastuuta, potentiaaliahan kaverissa on kyllä. Kokoonpanoon merkattu kolmosketju kun näyttää hiukan...hmmmm...kehnolta. Ei perhana tässähän alkaa kohta tarvitsemaan oikeasti edes keskivertotehoihin pystyvää laituria. Vieraspelien taaperruksesta ei jaksa enää jauhaa, tänäänkin taas maksimissaan kaksi maalia vastustajan verkkoon pakkien toimesta ja 3-2 turpiin. Olen erittäin mielelläni väärässä.

Lehdolla muuten tänään todellinen pakkotilanne onnistua, muutama helppo jos menee sisään niin penkillä pysyy pitkään.

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: Limutus - Lokakuu 24, 2006, 13:23:01 ---Lehdolla muuten tänään todellinen pakkotilanne onnistua, muutama helppo jos menee sisään niin penkillä pysyy pitkään.

--- Lainaus päättyy ---
Ihan samahan se on kumpi niitä helppoja päästelee, Lehto tai Nikkilä. Toivottavasti tuo ei ole mittari jonka perusteella pelaava maalivahti valitaan.

Limutus:

--- Lainaus käyttäjältä: jtv - Lokakuu 24, 2006, 13:26:54 ---Ihan samahan se on kumpi niitä helppoja päästelee, Lehto tai Nikkilä. Toivottavasti tuo ei ole mittari jonka perusteella pelaava maalivahti valitaan.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä oli tietysti vain oma veikkaukseni, tuntuu vain siltä että valmennusjohto odottaa juuri tänään Lehdon onnistuvan ja löytävän itseluottamuksensa. Mikäpä sen parempaa olisikaan jos JJ pitäisi nollan ja esittäisi muutaman huipputorjunnan. Tottakai jos Nikkilä imuroi jatkossa kunnolla, niin mietinnän paikka peluutuksesta, mutta sinänsä en ehkä itse odota sitä, koska Nikkilän torjuntatyöskentely on ollut yllättävän vakuuttavaa (näin kotipelejä nähneenä).

JoKaGO:

Melko yksimielistä Tappara-porukkaa noissa veikkauksissa. Eiköhän me siitä lähdetä, että Tappara voittaa! Urama on tehnyt muutoksia ja hyvä niin. Huonommin ei voisi vieraissa mennä kuin tähän asti on mennyt. Näitä muutoksiahan huutelin jo silloin alun tappioputken aikaan.
Lehto on paljon vartijana kun tänään tarvitaan voittavaa maalivahtia. Vaikka Lehdon valinta täksi illaksi on kai enemmän Nikkilän lepuuttamista. Nikkilä pelannee taas torstaina.

Konna ja OJ taas samassa ketjussa, jolta odotan tänään paljon.
Myös pakkipareissa vaihtelu virkistää. Clarke on ansainnut paikkansa ykkösparissa, ja toivottavasti tehopari Kauppinen - Aalto toimii myös.

Manse-Fani:
Erittäin hyvät kentät. Vihdoin tuo Mäntylä - Aalto pari erotettiin, ja Aallon tilalle luonnollisesti alkukauden paras puolustaja. Kumpihan ottaa kakkosparissa sen puolustavamman roolin?

Josko tosiaan vihdoin saataisiin se vierasapina pois niskasta. Vastaan tosin luistelee varmasti hyvin motivoitunut SaiPa, toista kotirökäletappiota tuskin kukaan halajaa. Itse veikkasin joka tapauksessa SaiPan rankkari voittoa. Saas nähä.

Lehto, näytä mihin kykenet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta